Sillen Kjeppkinesen Vill också lätta på mitt hjärta och dela med mig av att detta inte alls känns som en säker 2-1 ledning. Det är så fint tycker jag när du tar upp sådana här oerhört svåra frågor publikt.
Kjeppkinesen Sillen Tack och eller hur! Någon som verkligen vågar sticka ut hakan ordentligt och vädra sitt inre! Att Brynäs kör över Luleå är riktigt surt!
Heleuuuka @Kjeppkinesen sjökvist börjar faktiskt bli ett skämt. Finns ingen som dömer emot LHC så mycket som han gör om man ens försöker
Kjeppkinesen Heleuuuka sjökvist börjar faktiskt bli ett skämt. Ja! Och Sjökvist hann missa två solklara utvisningar till efter du skrev det där. Helt otroligt usel är han.
Kjeppkinesen Heleuuuka Finns ingen som dömer emot LHC så mycket Finns det någon som dömer LHC så mycket som han gör? Är det för han bor nära Linköping som han dömer varenda match?
Sillen Jag brukar försöka se problemen i spelet snarare än hos zebrorna, men Sjöqvist är ju för fan patetisk.
Heleuuuka Glöm inte att det var pisskvist som dömde Timrås mål i början av säsongen. Kan bli avgörande
SargUt Fan vad viktigt att vi tog alla 3 pinnar, trots domarna emot oss. Sjökvist måste fan under luppen nu, det här är alldeles för dåligt!
Jacke Kjeppkinesen Nä han vill bara döma alla LHCs matcher så han kan få orgasm varje gång han dömer bort oss…