Lukkinen Var länge sedan appubliken tjöt så här mycket. Har priserna på bananer stigit mycket i fjollträsk på sistone?
toedrag Lukkinen kreativ variant! Jag brukar nöja mig med att skrika Penis Axelsson i soffan när jag stör mig för mycket på honom.
Tistismet HNEZLXRD för att han är dickhead Axelsson. Han och no-neck Lundqvist är ju “profiler” i SHL och har sin egna lilla regelsamling…
Franckie Burns Modigs har visat tillräckligt för att övertyga mig om att han ska vara en del av laget även kommande säsonger. Bra första period av honom i en tuff miljö hittills.
[raderad] Jag tycker också modigs är bra men fortfarande osäker om man bör förlänga. Dels för hans ålder men också att vi har många spelare för 2:a/3:e kedja på kontrakt. Törnqvist/Russel/Gallo/. Sedan finns det lantosi och Little med i ekvationen och en Bystedt som jag tycker man ska ge istid. Vill se spets i första två kedjorna kommande säsong sedan fyller man på med juniorer längre ned.
P22 Jäklar vilken tanker Russel är. Man ser att Russel är tillräckligt uppvärmt efter OS matcherna . Skönt att se att han har några matcher i sig.
[raderad] Skulle behöva någon spelare som kan bryta lite mönster, det som Little tidigare var så bra på. Annars ett gediget och bra jobb hitills i matchen.