Har sett flera intressanta inlägg tidigare som stämt från några användare med info, så ni med kontakter luska lite . För vad jag vet är en spelare klar muntligt med LHC och det kommer komma ut och skrivas på så fort säsongen är över. Det är en Nhl spelare det är det enda ja vet och kan inte säga hur jag vet de. Men vi får se vem som har rätt sen 😉 stämmer de inte ber jag om ursäkt men jag vet min källa är 100% då den inte har något med LHC att göra utan har kommit i kontakt med en spelare pga andra skäl.. en flytt till Sverige innebär väldigt många mer saker en bara själva laget . Jag har läst på forumet flera år utan skriva. Och älskat och hatat inlägg om eventuella värvningar! Vissa stämmer och vissa är rent påhitt. Men från min sida är jag helt säker på källan. Sen kan de ge stora bakslag att komma ut med värvningar innan allt är klart och säsongen över så jag tveka länge. Finns tillexempel en anledning till att Hultström har fått betydligt mindre förtroende i Ryssland efter att det kommit ut att han har ett kontrakt klart med lhc, det har inte med hans prestationer på isen att göra.. väl mött