Alltså sure, Broc är långt given i nästa års trupp, då inte siffrorna denna säsongen stämmer in, men jag är helt övertygad om att Little är en publikspelare, som spelar som bäst när hallen är fullsatt. I en säsong med publik hade han gjort mer mål. Signa nytt med Broc, gör så att han är på det klara med vilken roll han har i laget. Lön efter det. Han har hockey kvar i sig.
Bowmore
+1 på denna, Little har lirat en match mindre än Törna, och har 3P mer och 10 bättre i +/-
Och sen tillsist. Costmar. Denna svider något förbannat att ta upp, men killen dominerade J20, men har i mitt tycke det svårt att växla. Om vi jämför med t.ex. Lycksell, så hade han i samma säsong som detta är för Costmar, uträttat mer, Costmar har en enorm uppsida och kan av och till glänsa, men väger det upp för att han i mitt tycke ibland låter humöret svänga helt och börjar lira odisciplinerat… Costmar plockar utvisningar, som den mot Djurgården, som man absolut inte får ta.
Vet att jag kommer få mothugg rörande Costmar, och det välkomnar jag. Men det är en tankeställare.