Anonymous2 En nobody från Brynäs vart det… Hade inte varit överdrivet nöjd om jag hållit på Almtuna. https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/almtuna-varvar-sin-nya-klubbchef-fran-shl-blir-yngst-i-hockey-sverige/
Kjellman Anonymous2 Kan inte tänka mig att man skulle kunna locka någon annan med tanke på att den tillförordnade säger att allt i klubben är åt helvete och att han aldrig skulle ha tagit uppdraget om han visste på förhand hur illa det var. Deras ekonomi är åt skogen fullständigt.
Sillen Vinhandlarn Att sätta en kommunikatör som klubbchef måste vara det märkligaste jag hört? Såklart. En logistiker från byggbranschen vore betydligt mer naturligt och verksamhetsnära
Anonymous6 Vinhandlarn Det kommer säkert råda bot på dålig ekonomi. En bra kommunikationsplan löser allt! Speaking of: har vi gjort klart med ny kommunikatör efter Gurkan än?
HNEZLXRD Fan HV och Brynäs plockar båda in två spelare som levererat bra i AHL och intressanta namn, var verkligen marknaden så död som det påstods? Eller är det bristande scoutning från oss?
HNEZLXRD [raderad] Och de skulle väll ha in någon till i dagarna? De har alltså värvat 4 spelare, har en 5e på gång och nu denna gubbe också? 6 spelare in, och vi är i December… Herre min jävla skapare, nästan värre än Djurgården förra säsongen.
alfie Är la standard HV? Man undrar om de lägger upp budgeten för att kunna värva under säsong eller om de spräcker budgeten. Känns som de drar in spelare under säsong för 10 miljoner+ varje år men de brukar väl inte göra röda siffror i slutändan ändå? Undrar vad det är för fuffens som pågår där nere…?
HOCKEY alfie Undrar vad det är för fuffens som pågår där nere…? Ja verkligen. Och hur de kan få poäng utan att de nånsin vinner 🤔
Sillen HNEZLXRD De har väll brutit upp golvet i Garden och oldar cannabis varje landslagsuppehåll? Fan, har dom snott @Matematikern :s idé om att odla diverse i C-hallen. Jag kräver en ursäkt, eller royalties