Vtown Fan också! Man är ju sugen på honom alltså..

En uppmaning till Bergsten med kollegor som sitter här o läser. Fråga Pajen om Strömwall och Hudon, istället för att ställa massa öppna frågor. Han har ju svarat ganska tydligt kring Lilja att man har intresse om han väljer Sverige.

Må hända att Pajen kan vara kryptisk och prata i gåtor men på raka frågor kring spelare brukar han faktiskt kunna svara att någon inte är aktuell osv.

Jobba Corren!

Hade ganska bråttom i förmiddags när jag skulle iväg på ett ärende. Åkte på en Qick Vasavägen upp och svängde sedan vänster för att sedan åka längs med Västra vägen. Vem stöter jag på i tunneln om inte Jakob Lilja. Såg riktigt köttig ut! Knatade neråt med en träningsväska. Reagerade två sekunder för sent. Tvärnitade och ropade på honom typ 20 meter bort, men han hade lurar. Och jag hade superbråttom 🙁

Han har väl ändå ingen direkt koppling till någon här? Han kom från bostadsområdet Gottfridsberg/Åbylund typ.

Han är ju klar. Måste vara så. Varför skulle han annars hänga här liksom, finns ingen koppling i övrigt.

Rpezon Han har inte varit lagkamrat i LHC med någon i dagens trupp, däremot JP i dif. Men JP verkar bo i Vasastan och är sannolikt i Sthlm nu.

Edit: även Hulta och Strandberg i dif?

Målaren Han har inte varit lagkamrat i LHC med någon i dagens trupp

Jag kommer spontant på vår GM, Högga, Junland, Broc, Törna och Gallo, Östman assisterande.

Kolle42 Kikade visst bara på 17/18, då var det ingen som är kvar som spelare, men Broc, Högga, Gallo och Törna fanns med 16/17, inte Junland 🙂

clubenS

Hehe tack! Inget passerar det här ögat!! Inte ens när Georg Weigelt öppnar sitt stora fönster i bar överkropp och kastar ner en nyckel till två brudar. Då är jag där och snappar upp!

Hockeytröjan Kul spaning. Alltid trevligt när slumpen kan bidra med spekulationer här inne.

Tillhör personligen den skara som väldigt gärna ser Lilja i truppen. Tror det vore en klockren värvning faktiskt. Förstår inte direkt varför så många föredrar Malte. Nästintill identiska stats gällande mål + ass i KHL. Tror även Lilja idag är betydligt bättre än han var för 4 år sedan. Ett ånglok som gör poäng.

Målaren

Junland och Lilja spelade ihop i Cluben 15/16

Finns Lilja tillgänglig och vill spela här ser jag honom mer än gärna i laget. Var en av de första spelarna jag lyfte som potentiellt bra värv till den här truppen för ett gäng månader sedan.