Silly Season 2022/2023 - Diskussionstråd
En uppmaning till Bergsten med kollegor som sitter här o läser. Fråga Pajen om Strömwall och Hudon, istället för att ställa massa öppna frågor. Han har ju svarat ganska tydligt kring Lilja att man har intresse om han väljer Sverige.
Må hända att Pajen kan vara kryptisk och prata i gåtor men på raka frågor kring spelare brukar han faktiskt kunna svara att någon inte är aktuell osv.
Jobba Corren!
Lejon-Fantasten å andra sidan är ju de namn som nämns härinne inte alltid huggna i sten…
Nu har jag fan ett riktigt silly-skvaller
Sorry
Kan inte låta bli att låta er svettas några minuter
Hockeytröjan Nu blev det jobbigt
Okej!
Hade ganska bråttom i förmiddags när jag skulle iväg på ett ärende. Åkte på en Qick Vasavägen upp och svängde sedan vänster för att sedan åka längs med Västra vägen. Vem stöter jag på i tunneln om inte Jakob Lilja. Såg riktigt köttig ut! Knatade neråt med en träningsväska. Reagerade två sekunder för sent. Tvärnitade och ropade på honom typ 20 meter bort, men han hade lurar. Och jag hade superbråttom
Han har väl ändå ingen direkt koppling till någon här? Han kom från bostadsområdet Gottfridsberg/Åbylund typ.
Han är ju klar. Måste vara så. Varför skulle han annars hänga här liksom, finns ingen koppling i övrigt.
- Redigerad
Målaren Jeppe var i Linkan igår åtminstone. Men sammanträffandet med alla rykten och att han setts i Linköping så är ju magkänslan att han är klar eller nära att skriva på för oss.
Snyggt uppmärksammat @Hockeytröjan Du kanske kan få jobb som spion åt våran profet @storfiskarn34
Hehe tack! Inget passerar det här ögat!! Inte ens när Georg Weigelt öppnar sitt stora fönster i bar överkropp och kastar ner en nyckel till två brudar. Då är jag där och snappar upp!
Hockeytröjan Kul spaning. Alltid trevligt när slumpen kan bidra med spekulationer här inne.
Tillhör personligen den skara som väldigt gärna ser Lilja i truppen. Tror det vore en klockren värvning faktiskt. Förstår inte direkt varför så många föredrar Malte. Nästintill identiska stats gällande mål + ass i KHL. Tror även Lilja idag är betydligt bättre än han var för 4 år sedan. Ett ånglok som gör poäng.
Jag är också positiv till en värvning av Lilja. Man gör inte 35 poäng i KHL och får spela nästan 40 matcher i NHL om man bara kan åka skridskor. Sticker ut hakan och säger att han gör 40+ pinnar om han kommer.