Min syrra torskade en budgivning på en fet villa söder om stan mot vad mäklaren påstod: “ett NHL-proffs med anknytning till stan”.

Är det någon redan inräknad, en gammal föredetting eller en återvändare utanför radarn?

Min fördom säger att genomsnittsmäklaren kanske tänker hockey = NHL, men det kan såklart vara helt fel.

Vem kan åsyftas? Detta är ganska så färskt.

Matematikern Spännande! Kan ju va allt från Johan Franzén till Jakub Vrana typ 😊 Om inte allas vår fiskargud har hört nåt gissar jag att det inte är nåt som ska tillkomma utan snarare att det är typ Fanten som köpt villa.

Intressant och lite luft i tråden! 😊 kan ju verkligen vara vad som helst, så som någon spelare som bara planerat införskaffa bostad nära staden.

Kanske dags att damma av de gamla ”ryktena”/”snacket” om Dahlström och G.Carlsson, hur såg deras framtid egentligen ut? Tänker i och med att Lindroth ändå nu valde att lämna.

Forsling låter ju som ett bra tips.

Forsling är ju dessutom från södra Linkan precis som undertecknad. När det ska köpas hus brukar det vanligen bli där då.

4:e juni i Corren bland sålda hus står det om en Gustav Forsling, med sambo, som köpt hus i Sturefors.

exile82 Var tvungen att snegla på hans cap hit. Ligger “bara” på $2,67M per säsong. Håller han uppe siffrorna från den gångna säsongen ett par år till lär han kunna kräva minst det dubbla vid nästa förhandling.

Fin han är, Gurra 😍

Blir nyfiken på var det här är… Finns ju knappt några fastigheter kring det lilla vattnet som finns i Sturefors och finns inget inkommet till Booli senaste två veckorna någonstans söder om Linköping? @Matematikern tala ur skägget! 🙂