alfie LaumannBingo Gärna för mig men verkar ju som att den sista backen som ska in ska vara tungt defensivt viktad om man beaktar ryktena om Dahlbeck och Elefantenberg
Kjellman Schwartzen Jag har inte Corren, står det att LHC vill förlänga? Jag kan inte tänka mig att han skulle tjäna mer som breddspelare i LHC än som stjärna i HA…
Sillen alfie håller med dig helt, tycker inte det målvaktsparet är något nerköp alls. Betydligt mer risky med Myrenberg bakom Högga som jag ser det. Kan bli bra, kan bli mindre bra..
jg Är jag rätt eller snett om jag skriver som nedan? Hullta - 200′/mån Fantenberg - 200′ Hudon - 250′ Strandberg - 150′ Rattie - 300′ Tot: 1100′/mån12,3*1,32 = 17,9mnkr/år
Barry_Carlisle jg Här går Mäki igenom vad toppspelare kostar. Pre-corona och KHL-förfall dock. https://hockeykunskap.wordpress.com/2020/12/20/example-post-3/
jg jg Är jag rätt eller snett om jag skriver som nedan? Hullta - 200′/mån Fantenberg - 200′ Hudon - 250′ Strandberg - 150′ Rattie - 300′ Tot: 1100′/mån12,3*1,32 = 17,9mnkr/år Där satt den förste i det sällskapet
Lejon-Fantasten Leon Bristedt stod utanför laget i slutspelet (SportExpressen), kanske han kan vara på väg bort därifrån? Vore lite av en drömvärvning i sådana fall och värva hit! 😄
Kjellman Lejon-Fantasten Han har inte varit petad utan skadad. Sannolikt huvudskada efter en smäll. Han lär väl dra till NHL.
Lukkinen Kjellman Det är en intervju med Modigs där han säger att han tycker att han började bra och sedan kom en tyngre period för laget och då fokuserade han främst på det hårda arbetet. Han säger också att det förs diskussioner och att något sorts besked kan väntas någon gång nästa vecka.
Anonymous5 Hockeytröjan Det är väl inte så ovanligt att man faktiskt släpper lite info på sådana tillfällen väl? 😀
Hockeytröjan Anonymous5 Nae det är nästan lite kutym kan jag tycka. Idag var det dock tyst förutom Costmar som ändå släpptes nu såg jag… Däremot råkade Pajen försäga sig lite 😎
alfie Costmar förlängd då, två år. Väntat och har inget emot det alls. Det finns mycket i honom, hoppas han får ut det nästa säsong. Oavsett är det ingen förlängning som belastar budgeten särskilt hårt.