MakeClubenGreatAgain Önskar jag kunde tyda kommunikationen. Det enda man vet är att man inte vet.
Undermålig tydlighet är aldrig bra.
MakeClubenGreatAgain Önskar jag kunde tyda kommunikationen. Det enda man vet är att man inte vet.
Undermålig tydlighet är aldrig bra.
Schwartzen Utan att veta tror jag inte vi ska räkna med någon presentation av Fantenberg innan det är officiellt att hans kontrakt med SKA är brutet.
Ndur nej det har du säkert rätt i
Lukkinen Vardag för oss med hjärtat hos HC. Saknar det mesta när det kommer till den biten. Strutsarna i LHC stoppar huvudet i sanden och håller sig undan förutom pennan, den glöder och glöder.
Det blir inte Linus Sandin iaf. Han har kritat på ett nytt NHL-kontrakt med Flyers. Känns lite skönt på nåt sätt..
Nu måste väl snart damerna vara klara med sitt lag så många nyförvärv som presterats där senaste veckorna? Någon som har koll?
Jösses. Någon får se till att Björkman har tillräckligt med pennor.
alfie Oj.. ligger sverige så långt ifrån på damsidan att 80 % utav truppen måste bestå utav importer. Känns som att det hade varit roligare att följa laget om det fanns en kärna med spelare som har en anknytning till staden. Går det ens att värva ihop ett lag med stjärnor från hela världen med tanke på hur svalt som intresset dessvärre är?
Cuba Kim har inte haft något med rekryteringen att göra sen 18/19.
Problemet är väl att det Thomas som var tränare (typ den enda som haft en heltidsanställning på damsidan) även agerat sportchef senaste 1-2 säsongerna och innan det var Roger inne och agerade lite sportschef
Metallica Håller med, det känns bra på något sätt att det inte blev Linus Sandin.
LaumannBingo ok! Tack för info, rätt ska vara rätt Men säger en del när till och med Roger varit inne och pillat i det tidigare
Fantenberg har brutit med SKA nu.
Skiter fullständigt i hans penna, hos mig är han blockad
In och retweeta lhcs senaste tweet så släpper de Fantenberg!
Vore ju kul om det visade sig vara någon annan än Fanteberg de presenterar då man ändå mer eller mindre räknat in honom. Med det sagt lär jag ju inte bli besviken när han presenteras för det