Lukkinen
-Bert - vara eller icke vara, stängdes efter en sjuhelsikes lång diskussion efter att han fått sparken. Syftet med den tråden var liksom borta då och vid behov fick man starta upp nya mer relevanta trådar
-Covidtråden, restriktionerna är över och covidpassen ett minne blott. Vid behov får en mer relevant tråd skapas upp. Att försöka övertyga den enda eller den andra om att man bör eller inte bör vaccinera sig med rent politiska inlägg är inte riktigt vad detta forum är till för
Ser du någon skillnad mellan dessa två stängda trådar?
Bert tråden som stängdes hette: Bert Robertsson - Att vara eller inte vara?
Den övergick från att handla om Bert till att handla om statistik med Matimatikern som mest pådrivande. Den frångick ämnet helt och hållet, Bert nämndes knappt den sista tiden. Du stängde den tråden den 5 jan 2021. Samma dag skapades tråden: Bert Robertssons icke vara… (men absolut ingen forskning!)
Den tråden fick vara kvar till den självdog och är fortfarande öppen fast den inte är aktuell.
Covidtråden. Jag har hört att covid fortfarande är aktuellt i samhället och att trots man släpper restriktioner vill man att folk ska vaccineras sig. För mig är ämnet fortfarande väldigt aktuellt och diskutionerna i tråden har ju inte klingat av av sig själv heller.
Jag tycker jämförelsen mellan dessa två stängda trådar haltar, tycker du de är helt jämförbara @Lukkinen ? Det är en seriös fråga, intresserad över hur du tänker för att försöka förstå.