Jocke Det var två backar, inte en back, som inte hängde med där. Det var dock inte någon av backarnas fel.
Jacke Vad har hänt med LHCs stabila försvar under Covid uppehållet? Innan kändes det som de sällan släppte fler än 2 men nu släpper de minst 5 per match…
Rob Ja, Hävelid och Cronholm i BP. Inget ont om dom idag, men man blir ju inte förvånad att det ringer då. Schira och Larsson saknas framförallt i den spelformen.
Hurble Lite skillnad på avsluten. Sjuka skott Leksand får till. Men herregud, positionsmissarna vi gjort idag vinner man inga matcher på. Wikegård, som jag vanligvis tycker är helt ok, är riktigt irriterande idag.
Anonymous3 Försvaret är under all kritik. Helvete så dåligt. Men gött, nu får man ju lite nerv i bottenstriden. Härligt grabbar 🤏👏
Tistismet Det får man ändå ge Leksand av avsluten har varit fina. Man blir lite avis på det istället för våra mitt i magen fjusar vi kör med säsongen igenom.
Hurble Börjar ju kännas mer och mer att vi spelar bort oss från play in. Det skulle vara om Brynäs eller Oskarshamn faller igenom och vi kommer in på vinnarspåret igen.
Stople in För guds skull. Låt oss slippa Cronholm på isen igen. Hur många minus har han sista två matcherna? Cristopher Gunnarsson varning här MINST. Inte vet jag, men vem fan ser något i den liraren?
Pucken lite oroväckande om khl avslutar serien nu så alla botten lag kan värva in en massa spelare med minder spelade matcher än oss
Tistismet Men snälla varför ens ta ut målvakten nu? Vi kommer ju inte hämta igen tre mål och målskillnad kan bli viktig.