Heleuuuka Lukkinen ae är så förbannat trött på den där bulan och och legogubben som byggt en egen lägenhet i den där jävla nattklubben till arena. För något år sen åkte dom väl runt med självlysande klubbor på introt. Värre plast än kommunen
P22 Så förbannat när man har PP sista chansen och avgöra . För dåligt. Törnas förbannade skottläge som han alltid får så sällan pucken går in
exile82 Jag förstår faktiskt inte hur Rögle kan leda serien. Det är kanske orättvist för jag baserar det på de matcher de spelat mot oss
HNEZLXRD exile82 de skjuter minst skott i ligan, och har gjort mest mål, det är faktiskt riktigt konstigt hur de leder.
exile82 exile82 Jag förstår faktiskt inte hur Rögle kan leda serien. Det är kanske orättvist för jag baserar det på de matcher de spelat mot oss Nu kanske jag kom fram som väldigt bitter, vilket jag kanske också är. Menar inte att LHC på nåt sätt är Guds gåva till SHL, men jag tycker faktiskt inte att Rögle har imponerat mot oss.
Kjeppkinesen När vi har alla friska är vi riktigt bra alltså. Vi är definitivt ett lag för ett slutspel om vi fortsätter så här.