alfie ytterligare några reflektioner! Blev så många punkter, lätt att glömma vad man tänkt på under matchen.
- Nyberg ser duktigt stabbig och orörlig ut tycker jag. Inte alls förtjust i spelartypen
- Max går inte att känna igen från killen som avslutade förra säsongen. Riktigt dåligt självförtroende atm
- Maxwell tyvärr fortsatt intetsägande. Hade hoppats att han åtminstone skulle ha nån spetsegenskap men utöver tekningar känns han rätt så mellanmjölk. Mediokert spelsinne, medioker skridskoåkning, inte överdrivet stark etc. Då tycker jag faktiskt Gibbons har mer potential.
Sen är det lätt att raljera över att vi tappar en tvåmålsledning i tredje. ”Typiskt Cluben” etc men den här gången håller jag inte med. Vi föll inte ihop som ett korthus. Efter Rögles kvittering var jag övertygad om att de skulle bli ängsliga, sjunka ner i knäet på Högga och bajsa på sig fullständigt men då visade grabbarna på självförtroende och tog över taktpinnen igen och trodde på det. Sånt bådar gott! Inget typiskt agerande från ett bottenlag iaf..