alfie Haha.. Aja, ett litet fall framåt. Men ett fall framåt från i lördags är inte jättesvårt ska gudarna veta.
HNEZLXRD Snälla jävla nån snacka om att ha medstuds. Det har vi aldrig. Och nu så hörs de där äckliga örebrofansen i 20s.
edenbrah Ni som klagar på Jörgen Larsson, tycker ni om hönan som satt & fyllde i massa onödig skit hela matchen idag? Herre j*vla Jesus, hoppas det var första & sista gången NÅNSIN
Ndur edenbrah edenbrah Ni som klagar på Jörgen Larsson, tycker ni om hönan som satt & fyllde i massa onödig skit hela matchen idag? Herre j*vla Jesus, hoppas det var första & sista gången NÅNSIN edenbrah HNez Nemen vad kul, total ointressant enligt mig. Får jättegärna stanna hemma i soffan nästa match! Det här var två lågvattenmärken till inlägg. Själv tycker jag Madde tillförde en hel del intressanta taktiska iakttagelser och påpekade saker i spelet som jag hade gått miste om annars. Hoppas att hon gör fler matcher som bisittare framöver.
edenbrah HNEZLXRD Nemen vad kul, total ointressant enligt mig. Får jättegärna stanna hemma i soffan nästa match!
SargUt edenbrah Jag lyssnar hellre på Madde Östling än att höra ordet ”över” i världens konstigaste meningsuppbyggnader i 60 minuter.
edenbrah Väljer att se nyktert påt, tycker dagens match va ett stort steg framåt! Kedjorna ser lovande ut men ger extra plus till Ehn, Lantosi!