Lukkinen Personligen har jag svårt att hitta spelare förutom Högberg som INTE är dålig idag. Den här förlusten handlar inte om individuellt blöta insatser.
P22 Stör mig på Broc. Han spelar lite väl mycket nu när andra byter in men han är kvar ändå, helt färdig och slarvar en del. Skillnad om Broc skulle HET ikväll , inte första gången
Lokalpatrioten Noterade ni hur Röglekillen, efter han blivit tacklad till isen, inte blev backad av någon alls. Sen när han kom tillbaka till båset fick han öppna båsdörren själv. Kan va en slump, men i mina ögon ser det ut som en diss mot honom från övriga laget.
Hurble Det är fan iskallt framåt. Känns inte ens nära på att bli ett reduceringsmål. Alla underkänt förutom Högga som får godkänt. Är lite konfunderad över Ehn… en del frustration där. Det släpper inte riktigt även om man ser att han river och sliter. Men mer måste till om han ska lyfta sin offensiv som var ett av målen med flytten till LHC.
Lukkinen HlinkaHlavac Hur då när han till att börja med var på fel sida om Rödin? Ljunghs mål rakt av, inget annat.
P22 HlinkaHlavac lätt att säga det i efterhand. Mkt möjligt. Det får vi aldrig veta. Saksamma vi får ju stryk