Doffe Men ni som är intresserade att åka upp på torsdag kan ju höra av Er till mig Doffe på 0731-589007. Vi drar upp med en buss, 150 spänn.
Driver73 Doffe wroteMen ni som är intresserade att åka upp på torsdag kan ju höra av Er till mig Doffe på 0731-589007. Vi drar upp med en buss, 150 spänn. Det blir en buss i alla fall? Härligt. Hoppas bara att det blir matchen som börjar 15.00 på torsdagen.
Dannyboy Jag oh ett gängi bil åker upp till sthlm och kollar båda matcherna. :lol: :lol: Ska stötta damerna till medalj! Nu börjar strax segeltorp - LHC ni kan följa matchen minut för minut via denna länken: http://stats.swehockey.se/
[raderad] LHC leder matchen efter 2 perioder. Denise Altmann sätter ledningsmålet 3-2 med mindre än minuten kvar av perioden.
köttet Nu används den här tråden som en chat/onlinerapportering, vilket är helt fel. www.swehockey.se är ett utmärkt ställe för att följa matcherna online. Där kan man också se vilka som gör målen, blir utvisade och så vidare. Sluta kladda ner forumet med dylika inlägg.
esset_87 oskar_b wroteDom förlorade med 5-4 skit inte ens ett brons nu!! det är tråkigt, men är ändå stolt över laget!!!! och det är sorgligt att det är MoDo som snuvar oss på ngt bra denna gången med!!!
niceguy75 Grattis till 4:e platsen tjejer 🙂 Jag är nöjd med att våra tjejer är 4:a bäst i sverige för att vara nykomlingar ännu en gång STORT GRATTIS ! p.s fast surt förstårs att modo snor bronset från oss d.s
Wrigley Många snackar om att damlaget gjort en snabb utveckling, bla bla. Dom har ju förfan bara värvat ihop ett lag med pengar intjänade från herrarna. Vad är det som är bra gjort? Jag spyr.
[raderad] Hur många fick lämna laget inför den här säsongen? Jag har räknat att LHC värvade 16 spelare inför säsongen Rätt eller fel?
oskar_b Inte en anning men det verkar kanske rimligt......Är du säkert på att alla lämnat så att det inte bara är så att dem spelar i "b-laget"??