Rob Snark, för mycket stå på hälarna idag bland backarna. Men är väl Luleås aggressiv press och gritt som gjort dom dåliga idag.
Satashi Med risk för att bli impopulär härinne så måste jag ändå delge att jag tyckt att Junland var kass i yngre dagar och än sämre i nuvarande form. Pensionärsfart i verkligen allt han gör.
[raderad] Vi behöver verkligen Lindroth , gode tid känns som att vi har shls genomtidernas slöaste backar
QPR Lite kuriosa 07LHC fick stryk i dif elit cup idag av luleå 7-2 å här börjar målen å trilla in uppe i luleå också. Det blir som vanligt stryk mott lappjävlarna vi verkar inte ha något att hämta där men det där jävla fuskarna det kunde allt överraska i götet. Typiskt!
Jonca Har dessvärre varit borta och hann hem till period 3. Behöver kolla läget här inne. Har Junland varit dålig hela matchen? Felplacerad, loj i försvarspel och långsam i hemåtjobbet.
Rob Samtidigt med avsaknad av försäsongsmatcher så får vi nog ha lite tålamod med Junland, kommer behöva lite matcher för att komma in i det…
Patriklundh Bäst i laget ikväll om man räknar in lön ! Eddie Larsson sjukt nog enligt mig. Gillar ändå mkt av spelet , sämst idag är spelarna som ska vara ledande. Förutom högberg då.
Kjeppkinesen Patriklundh Gillar inte det jag sett av Cronholm heller. Förstår inte varför han ska envisas med att slå pucken in i mitten.
exile82 Med 3 minuter kvar så tycker jag ändå att det är en helt okej premiärmatch. Det är inte de här matcherna vi ska vinna, men med lite mindre slarv hade det kunnat gå.
Lokalpatrioten Varken Bäckman eller Junland imponerar. Vore ju inte så roligt om deras insatser idag är vad vi kan förvänta oss av dem…