köttet Fler skador. Carlsson lirar inte mot SSK. http://www.corren.se/archive/2007/10/3/jeg0iqa5j63m135.xml
[raderad] Nån som vet hur länge för Pihl och Håkansson kommer var borta. Pihl borde väl va tillbaka på lördag eller?
Moridin Håkansson kan komma tillbaka när som helst, det beror på hur han känner sig på matchdagen gissningsvis. Med Pihl kommer jag inte ihåg exakt hur det är.
Raoulinho82 Håkanson räknas vara tillbaka på lördag Pihl räknas återkomma nästa vecka. Mattias Carlsson räknas vara borta "ett tag".. :S
Ahlberg Junland tvingades bryta matchen med en befarad ledbandsskada i vänster knä. – Han träffade med hela sin tyngd på knät och det kändes som det vreds till. Jag ska göra en röntgen i morgon (i dag) så får vi se hur allvarligt det är, säger han.
Stolpskottet Verkar inte vara någon större fara med Junland. Han tror att han kanske kan lira redan på tisdag. http://www.corren.se/archive/2007/10/7/jenuz2wcspfh0p0.xml
Magistern Musse spelade inte sista perioden. (Jag såg honom inte bryta andra..) Fick han någon smäll eller är det ryggen som fortfarande spökar?
Rob Magistern wroteMusse spelade inte sista perioden. (Jag såg honom inte bryta andra..) Fick han någon smäll eller är det ryggen som fortfarande spökar? Undrar med, såg bara att han grina illa efter en sekvens framför mål då han åkte ut till båset och tog sig för om handen. Hoppas inte ryggen som spökar igen.
Slutaglida Rob! wroteMagistern wroteMusse spelade inte sista perioden. (Jag såg honom inte bryta andra..) Fick han någon smäll eller är det ryggen som fortfarande spökar? Undrar med, såg bara att han grina illa efter en sekvens framför mål då han åkte ut till båset och tog sig för om handen. Hoppas inte ryggen som spökar igen. Janne sa på presskonferansen, att det var ryggen som spökade..
ublegend Function_ wroteRob! wroteMagistern wroteMusse spelade inte sista perioden. (Jag såg honom inte bryta andra..) Fick han någon smäll eller är det ryggen som fortfarande spökar? Undrar med, såg bara att han grina illa efter en sekvens framför mål då han åkte ut till båset och tog sig för om handen. Hoppas inte ryggen som spökar igen. Janne sa på presskonferansen, att det var ryggen som spökade.. Han var rätt arg på Lance W
MagnuM Nej! Musse som har varit så jävla bra de senaste matcherna. Måtte det inte vara något allvarligt och långvarigt! // MagnuM
danme linkopinghc.com wroteMikael Håkanson tvingades utgå på grund av skada i slutet av andra perioden. I skrivande stund är det oklart hur pass allvarlig skadan är och Janne kom inte med några klargörande besked. Håkanson fick en smäll på handen och fick kyla med lite is, säger Janne kort och avslutar: Men det behöver ju inte betyda att det inte är ryggen som är paj...
köttet Musse blir borta ett tag: http://www.corren.se/archive/2007/10/12/jew944iuxdv39a0.xml Illa som faan. Han är otroligt viktig för vår förstakedja och även om Zacke gjorde ett bra jobb igår så är han inte i närheten av att axla Musses roll i den kedjan.
Wenner Fasiken, det var ju inte skoj alls. :evil: Jahopp, tur att vi har många bra spelare i alla fall. (jag vet, panikplocka in surovy :roll: )
MagnuM Helvete också. Men detta öppnar ju upp för våran kära slovak som är på ingång (Surovy) Det blir ju naturligt då att testa honom på Musses plats i förstakedjan. Weinhandl - Mårtensson - Surovy Herregud vilken vass kedja detta är på pappret! // MagnuM