Kjeppkinesen

100 %. Han har under flera säsonger varit en målskytt på högsta nivå och nu lirar han i fjärde. Klart det sätter sig i huvudet på den typen av spelare, han behöver göra mål för att må bra

Samtidigt ser man ju på skridskoåkningen att Little har någon form av skada som påverkar rätt duktigt. Jobbigt att se. Extra illa eftersom hela hans spelstil bygger på fart

7 dagar senare

Hoffa borta resten av veckan, underkroppsskada.

Little borta från dagens träning, beräknas dock vara med imorgon.

Hockeytröjan Låt CSN stå för Lawners brödföda nästa år. Eller redan nu.

Oh well… lagets bästa forward, Lawner, får väl helt enkelt lägga i ytterligare en växel nu…

Slashingen som inte blev nåt.

• Rob svarade på detta.

Det är bara motgångar nu, vi åker ut! Lika bra och börja om. Så ses vi sidär om 10 år igen i finrummet!

PuckOut

Såg inte hela matchen senast, när skedde den? Var den tydlig?

Rob Precis innan 1-0. Så istället för att belönas med två minuter i båset fick de ett mål med sig. Hurra då…

• Redigerad

Spela med Bouma och Törna i tilltänkta producerande kedjor resten av grundserien…Parodisk usel säsong på alla möjliga sätt.

Fan då 😢

P22 Det är bara motgångar nu, vi åker ut! Lika bra och börja om. Så ses vi sidär om 10 år igen i finrummet!

Förvånad över att många verkar ta så lätt på att ”börja om”. Åker vi ner kommer det bli ett oerhört hårt slag mot ekonomin. Var väl någon som gjorde en uträkning på det där. I år blir första året utan fallskärm dessutom.

Vi kommer inte ha förutsättningar att börja om som t.ex Brynäs gjorde eller storsatsa som HV.

Åker vi ur tror jag snarare att vi blir ett nytt Västerås, jag tror inte att vi kommer kunna ”börja om” så som många vill få det till…

LaumannBingo Förvånad över att många verkar ta så lätt på att ”börja om”. Åker vi ner kommer det bli ett oerhört hårt slag mot ekonomin. Var väl någon som gjorde en uträkning på det där. I år blir första året utan fallskärm dessutom.

Det är en direkt sjuk önskan att vilja åka ur. Inte nog med att vi lär harva i HA med usel ekonomi i flera år. Om vi sedan går upp så måste vi försöka etablera oss på nytt i SHL, och det är ju det som är det svåra. Fråga bara HV, Leksand och Mora.

Nae, UNDVIK!

LaumannBingo Åker vi ur tror jag snarare att vi blir ett nytt Västerås, jag tror inte att vi kommer kunna ”börja om” så som många vill få det till…

Nä, det är inte så att man åker ner i HA, börjar om och sen när man tycker att man har byggt om tillräckligt trycker på “Vi vill gå upp i SHL nu”-knappen.
            Som du är inne på, LHC skulle lika gärna kunna bli ett Västerås. Hade ju varit lite typiskt också nu när vi har lyckats ducka för kval fler gånger än vi förtjänar, så åker vi ner första året efter att man tagit bort fallskärmen. Nä, rasar vi ner så bör man vara jävligt orolig…