Kolle42 Vaccinpasset var en självklarhet för ca 95% i denna tråd. Lite roligt att ingen kunde besvara ovanstående efter vaccinpasset visade sig vara helt värdelöst strax före jul. Smittspridningen nådde helt nya höjder och trycket på vården ökade pga fullvaccinerades falska trygghet.
Eller så har 95% av de som är fullvaccinerade fullständigt tröttnat på den här jävla skittråden för INGEN kommer framåt i diskussionen, INGEN böjer sig och INGEN får rätt. Det är ett litet antal som läser den här tråden just nu, och än färre som skriver. Jag hajade dock till när det var 32 olästa meddelanden och var tvungen och kolla om @Matematikern ’s topplock gått ännu en gång, men så var det inte.
Du kan vara självgod och skrocka över att “det är roligt” att se att ingen som var positiv till vaccinpass har svarat på era hejarop, det är helt okej, du få insinuera att vi har krypit tillbaka under stenen.
För mig personligen så skiter jag fullkomligt i vad som beslutats nu. För mig var vaccinpass en okej väg att gå i höstas, jag hade inget emot det men jag hade inget för det. Tyckte Tegnell att det var rimligt för att kunna öppna upp samhället lite, och för oss att kunna gå på hockey så kunde jag stötta det förslaget.
Jag vet fan inte vad du far efter nu, vad vill du att jag ska säga eller tycka? Att det var en dålig idé? Nej, jag tycker inte att det var en dålig idé, men det blev förbannat konstigt när man skulle stänga ner samhället igen efter att man infört vaccinpass.