Hockeytröjan Vad har hänt? Du var ju vettig ett bra jävla tag. Nu slängs det med dynga av rasistisk och antivacc-karaktär. Bli kul och vettig igen! Är ni två personer på kontot?
Jag skämtar om allt och alla inklusive mig själv. Ska det få skämtas om anti-vaccare och länkas antiSD-skämt på forumet så borde man även få skämta om andra politiker, partier och vaccinfeminister(det är alltså motsatsen till antivaxxare, och det är så man kallar er i min och Kolles kretsar). Politiska poänger och gliringar kan inte alltid bara få tillåtas gälla när det sker åt ena hållet. Lika kul som ni har åt mig och Kolle, lika kul har vi åt er. Ge och ta, är du med?
Sen att Jocke länkar fakta som styrker att det mest är invandrare som dött i Sverige av Covid är ju inte mitt fel. Varken jag eller statistiken är anti-vaxxare eller rasister. Jag är tillsammans med en utlänning plus att jag är dubbelvaccinerad, mig kommer man inte åt. Jag är alltså supervaccinerad mot allt och alla. 😉
Det är heller inte jag som länkar politiskt dravvel den här gången, men det är ändå jag som ska klippas? Nej! Det är fan orättvist som attan tycker jag!
Nu gjorde Oskarshamn mål också, kuk!!!
EDIT: Sen vill jag lägga till att jag tycker det är dåligt att man inte får beté sig som en SD:are när man får skämta om SD:are. Vad är annars syftet med att länka Björn Söder’s Twitter? Räknar man kallt med att det inte finns en enda SD:are på forat som inte skulle ta åt sig eller? 1av5 svenskar dör ju för SD och Björn Söder, 1v5 Clubensupportar som finns på detta forum.
Så nu är jag klar i den här tråden. Fullt fokus på hockey framöver för mig.
@Kolle42 Du får klara dig själv här nu. Men jag kommer tillbaka med hela kinesiska artelleriet om man begår för grova hatbrott mot dig, inte för att du nödvändigtvis behöver uppbackning, utan mest för att det är kul att tjafsa!
Konichiwa!