HNEZLXRD 8x degen på att HV faller ihop och förlorar, betmakers verkar iaf se det pajen inte ser, att Lundström är 50-60%-ig i matcher.
Hockeytröjan Kommer på mig själv att sitta och hoppas på att HV ska göra några till riktigt enkla på Lundström. Allt för att det skulle vara ännu mer sjukt att förlänga med honom.
HNEZLXRD Vem vill slå vad om det där vore Lundström hade han stått kvar vi högerstolpen och inte ens att rädda den köksvägen?
Hockeytröjan HNEZLXRD Han hade inte varit i närheten. Just att läsa spel är ju kanske den sämsta av hans många dåliga egenskaper som målvakt.
Kjeppkinesen Grabbarna ser lika inspirerade ut som forat. Hade jag spelat hade jag anmält mig “hostig” i periodpausen och joinat fettot på en jordnötssmörsmacka på läktaren.
Anonymous2 Gillar Bäckman Skarpt både på isen och i intervjuer. Ser honom definitivt som en framtida kapten och härförare. Hoppas verkligen man går all in på att behålla honom.
Kjeppkinesen Anonymous2 Håller Bäckman sig skadefri är han alldeles för bra för SHL. Om han stannar så ska han ha C:t direkt efter Junland.
sailor När man väljer att sätta Lundström i mål så kunde man väl kosta på sig att lira Ho-Sang. Vad trodde dom att man fick när dom låna han? Var det även ett riktigt assh*le i truppen tro.
Kjeppkinesen Kolle42 Han är ju inte ens på pucken. Ändå missar Lundström ett höstlöv med stöten för 113:e gången bara i år.
Matematikern Självklart blir det här Lundströms sista match i Linköping den här sejouren. Är inte orolig över några alternativ, trots Pajen svammel. Blir så övertydligt att hans nivå är någon annanstans än SHL.