@Stångebro#412875
Lundström är en målvakt med kapacitet avsedd för lägre divisioner - inte ens allsvenskan utan snarare division ett och neråt. Det ser ju ut som han är skotträdd! Han kunde ha fungerat som en backup till “Monstret” i 10% av matcherna men nu blev det ju som det blev i o m dennes avhopp. Felet Pajen gjorde var att han fullständigt struntade i målvaktssituationen i höstas och trodde att Lundström skulle bli någon sorts “late bloomer” och valde att välja en halvt skadad finne senare. Sen stör dig mig att coacherna väljer att satsa på honom istället för Hugo om Rautio tvingas att stå över.
Sen när det gäller personen/människan Lundström så håller jag med dig - han ser ut och må dåligt av ansvaret och jag hoppas verkligen att han får någon form av hjälp internt.
Det här håller inte - och det ser de flesta. Rautio står och skapar lugn i lägret och vi får med oss fem raka trepoängare. Sen kommer Lundström in i seriens viktigaste match med god chans till Play In och allt blir pannkaka. 1-2 målet får mig nästan att börja undra om han är mutad av Luleå.
Sanslöst dåligt!!