Rob Hur man stundtals bänkat den där finska hockeyröven från att parkera framför mål i PP är en gåta i sig.. Älskar Kärki!
Kjeppkinesen HNEZLXRD Vad menar du? Tycker du en kommentator ska rabbla upp superlativ till ett lag som förlorar skotten med 23-2? Nån form av objektivitet är väl att föredra…
HNEZLXRD Kjeppkinesen Fast alltså jag är ju långt ifrån ensam om det. Vill inte satt han ska hylla oss, men det är ju bara att lyssna när vi har gjort mål, snubben låter nästan deprimerad.
Kjeppkinesen HNEZLXRD Märkligt, jag tycker han är rättvis i sin bedömning. Skit ska skit ha, och nu medan jag skriver detta hyllar han LHC och Kärki.
Tistismet Asså…..jag följde inte matchen. LHC ledde med två mål. Jag börjar följa matchen, bollklubben gör två mål. Jag slutar följa matchen, LHC gör två mål…. Slutsats: Jag ska inte följa matcherna….
Sillen Kjeppkinesen Märkligt, jag tycker han är rättvis i sin bedömning. Skit ska skit ha, och nu medan jag skriver detta hyllar han LHC och Kärki. Vi tycker alla olika, det är fint. Men jag håller med Dig helt kinesen. När jag skriver detta är matchen sen länge över, men jag tycker också att Wikegård var objektiv och rättvis i sina kommentarer. Pennan blev rätt hårt åtgången exempelvis.
toedrag Jag tycker också det känns lite tunnhudat att anklaga Wikegard för att suga FBKs kuk. Tycker han är rätt balanserad.
Kjeppkinesen @HNEZLXRD Tycker dock det är väldigt charmigt med enögda supportrar, så ta inte illa upp. 🙂
HNEZLXRD Kjeppkinesen Alltså jag skulle väll inte säga att jag är enögd, visst kanske i stundens hetta, men tillhör ju inte en av dem på forumet som sitter och säger att allt är fine. Har dock en extrem förmåga att övertolka saker, kan vara en mix av det, står dock fast vid att jag tyckte Wikegård lät nästan depressed när vi gjorde 2-0.