toedrag Barglunds mål. Vi har den under kontroll och på väg framåt. Skitfarligt att hmge bort den då.
Jacke Berglund åker ju bara och väntar på att säsongen ska ta slut så han får åka till Edmonton, lät väldigt uttråkad i intervjun i pausen. Vad besviken han ska bli när Edmonton bara skrattar sen när han dyker upp och tror han ska få en tröja och spela med McDavid…
HNEZLXRD Jacke Fatta vad McDavid kommer att LEKA upp Berglund raka vägen till farmarligan på sommarträningarna…
toedrag HNEZLXRD Kom att tänka på den här kommentaren när jag såg den här videon på tuben nyss. Han är äckligt skicklig McDavid. Lycka till Berglund på campen. 🤣
Jacke Han verkar ju inte vilja va i LHC, varför tränarna envisas med att spela honom så mycket är en gåta, han kommer ju inte anstränga sig det minsta i en bottenfinal…
HNEZLXRD Berglund vet att: -Tar inte Edmonton över honom så plockar SAIK hem honom direkt, verkligen tydligt att han åker och tänker på detta.
Mittzon Lukkinen Sjuk förmåga att ta många onödiga utvisningar. Med tanke på att 99/100 utvisningar han tar är i offensiv zon så får väl den där klassas som ett bra steg mot att bara ta nödvändiga utvisningar?
Lukkinen Mittzon 99/100 utvisningar faller även under kategorin vårdslösa. Den här var inget undantag.
HNEZLXRD Filip Berglund third imposter alltså, tittar inte på Ollas efter räddningen, åker och tänker på lägenheter i Edmonton.
Hurble Hur fan såg Berglund ut i SAIK egentligen? Helt sinnessjukt att SAIK-fans blev besvikna när han lämnade samt att experterna sade att det var den bästa värvningen denna säsong… vad i helvete?
Pucken Vi ska matcha Saik med fart och Berglund har mest istid jag kan inte förstå varför jag blir så irriterad när jag ser Eriksson i bild