Heleuuuka Kjeppkinesen ja förhelvete in med Roger sista matcherna. Betala honom med en ny synth så kan han köra peppmusiken i omklädningsrummet innan varje match
Kjeppkinesen Heleuuuka Exakt! Upp med en livestream från omklädningsrummet när han rockar loss, innovera lite förfan LHC!
HNEZLXRD Saaataaan i gatan Palve bränner alltså med 8s kvar att ta ledningen hahaha han brinner för oss xD
HNEZLXRD [raderad] Jo, det var nallar utspridda i arenan, tror dock inte de gjorde själva kastet, då det hade tagit en jävla tid för publiken 😛
Kjeppkinesen PuckOut Haha just fan, han är ju pilsk den gubben. Härliga bilder som satte sig på näthinnan nu.
Kjeppkinesen Bra att Brynäs ändå tog extrapinnen, jag har inte gett upp hoppet om slutspel. 2% är gott nog.
[raderad] @HNEZLXRD känns väldigt lyckat, c-more varken filmade eller nämnde något av detta någon gång under sändning vad jag märkte iaf. Palve har nu gjort 17 p på 44 matcher ^
Fladderpuck Pessimisten i mig säger solklar torsk efter bragdvinst, brukar vara så. Energilöst och trubbigt. Har gärna fel!
Lukkinen Fladderpuck Lite så senast. Vi vann oväntat mot Färjestad och torskade sedan mot Malmö trots att vi dominerade från början till slut…