Murre Var ute o gick med hunden en sväng. Såg en bil av märket Mercedes ha väldigt bråttom mot Stångebro. Nästan så jag tror nåt är på gång?
Murre SargUt Har ingen aning faktiskt vem det var. Svarta rutor o tyskregistrerad. Höll nog 130 igenom tallboda rondellen..frugan såg att den svängde av mot stångebro så därför jag antog nåt är på gång. Borde bli känt snart om min magkänsla stämde?
HNEZLXRD Murre För att elda på lite… Pajen äger en svart Mercedes CLA 220 d Shooting Brake… Vad var det för färg?
Franckie Burns 130? Då är det Kim Staal som ska snöra på sig grillerna igen. Rapportera in det till Corren så att de blir först med en nyhet för en gångs skull.
Murre HNEZLXRD ska jag vara ärlig så gick det så fort så vi inte hann uppfatta vilken färg den hade…inte ens om den var vit eller svart?
Heleuuuka Ingen såg det komma men Stützle är klar för 4 år. Hans far brände upp imorse från Hamburg med ett snabbstopp på calles i burj för att signa åt sin son som alltid närt en dröm om att spela för cluben. Drömmen tog fart när marcel müller hade på sig en matchtröja i samband med en streethockeymatch i dresden
Lukkinen Så, kan vi sluta hänga ut enskilda skribenter här nu? Nu är vi trevliga mot varandra istället!
Schwartzen Patriklundh äsch strunt i det, ta det han säger isåfall med en nypa salt och låt tiden utvisa. Det kommer ingen värvning idag så bara gå och lägga sig. Tyvärr
NimaVonSlätta Vem bryr sig om spelare när fansen är så engagerade att de kollar in bilar vid rondeller. Älskart
HNEZLXRD NimaVonSlätta Vilka andra fans sitter och stalkar upp vilka bilar deras GM har… Nu fyller vi hela borgen in the return.
NimaVonSlätta För mig lever drömmen om dem målfarligaste discoturken ever i mercan. Han kommer bli succe om han bara får reda på vem det var som kastade.