För övrigt så tycker jag faktiskt att vi borde värvat. För jag tror inte Madhawk skriver så om han inte är säker på att det stämmer, han har ju goda källor bland agenter som säkert kompletterar bilden. Sen kan såklart allt hända.
Men om man inte värvar:
Dels är det fan riktigt dåligt om Hampus källor stämmer, och man dissar ett sådant erbjudande från Gordon. Där vill jag ha en förklaring, den kan ju Bergsten söka, istället för att skriva vad han läser på internet.
Men framförallt tycker jag våra senaste matcher visar hur svag vår backsida snabbt kan bli. Utan Eddie och Junland har vi uppenbarligen ingen chans mot något lag. Där behöver vi verkligen förstärkning.
Nu stärker alla lag upp rejält, och det försprång vi hade har tunnats ut. Djurgården kan koncentrera sig helt på playout, och därför bli farliga där.
Pajen har bekräftat att pengar finns, det äventyrar alltså på inget sätt nästa års budget. Och en toppspelare resten av säsongen, är vad en budgetvärvning kostar hela nästa.
Han må få rätt när han gamblar, men får han fel så ska han ha gamblat bort sitt jobb!