Lukkinen Ostgoten Missade dina första två inlägg, men bättre sent än aldrig. Varmt välkommen till Bullen! 🙂 Än så länge har den gode Lundström gjort det med beröm godkänt ikväll. Låt det förbli så.
Lokalpatrioten SargUt Jag tycker synd om Gynge! Hur fan ser stackaren ut?! Det blir ju värre och värre! Gjorde han en misslyckad ansiktslyftning när han va i Kina?
SargUt Lokalpatrioten Jag tycker synd om Gynge! Hur fan ser stackaren ut?! Det blir ju värre och värre! Gjorde han en misslyckad ansiktslyftning när han va i Kina? Det var taskigt! Du får nog be om ursäkt!
QPR Lukkinen Precis varför händer det inget? Sitter dom fast med tummen i häcken fortfarande nu får de väl snart ge sig på den här matchen ser man ju speciellt i andra perioden att vi saknar spets. Det som frapperar mig under hela den här säsongen är att vi är usla i sarg spelet allt som oftast kommer motståndarna ut med pucken inte vi. Vi har ju 1-1 inför tredje det är bara å våga och gå för seger släpp sargen.
Pucken det konstigaste är ju att dom sa för ett par veckor sedan att pengarna finns för en spetsvärvning men ändå händer inget
Sillen Pucken det konstigaste är ju att dom sa för ett par veckor sedan att pengarna finns ….. Pajen plockade ut lite bonus….
Lokalpatrioten SargUt Jag ber inte om ursäkt för att jag har medlidande. För övrigt spelar vi bra mot ligans bästa/näst bästa lag nu. Men 1-1 blir det inte, vi behöver mål.
Lukkinen HNEZLXRD Gå för tre. Vi KAN inte försvara oss en hel period. Det har historien lärt oss om något.
Pucken kan vi aldrig få ett skit mål mot Lakers så många som dom har fått mot oss så borde det vara dax att bjuda igen
Lukkinen Hopp. Dags för en antijnx? Inte en chans i helvetet att ett bottengäng kan låta bli att släppa in mål mot tabellettan sista tio. Den kommer sitta sååå jävla hårt i krysset bakom Lundström som har sin dundertavla kvar att bjuda på. Skäms på er! Så 😉