Kjeppkinesen Sillen Låter ändå hoppfullt. Man är tvungen att förändra något och då passar det utmärkt att göra det när man kickar Bert. När vi har fler friska så tycker jag det sett bättre ut än innan.
Hockeytröjan Vad var Berts spelidé egentligen? Och inte för mycket mot Bert heller. Jag vet inte vad vi har haft för spelidé på flera år. Vad har vi för spelidé nu?
toedrag Hockeytröjan Relevant fråga, jag ser rätt lite som är gemensamt från match till match. Det har varit så i flera säsonger nu.
toedrag Kikade precis på game report för matchen, blev lite förvånad över siffrorna. Jag tyckte inte jag såg att LHC hade såpass mycket kvalitetschanser som det ser ut i grafen. Lite förvånad, tycker xG-graferna brukar spegla matcherna väl generellt annars?
Hockeytröjan @toedrag Tack för att du presenterar dessa efter match-analyser. Alltid intressant! Jag tycker dock att det speglar matchen ganska bra. Kass match där HV får fler vassa lägen i period 1 och 2, mycket pga stora missar från oss. I tredje tar vi tag i taktpinnen och skapar betydligt mer, men inte tillräckligt.