jg 3 matcher kommande vecka Luleå, leksand o oskarshamn. Jag kommer efter dessa matcher swisha 20kr per mål Cluben gör. Vilka är med? Viktigt nu att pengarna fortsätter strömma in, Kan det bli både målis och målskytt in så är det mycket värt!
Jacke 20 kr per mål riskerar ju att resultera i 60 kr totalt om de följer sitt vanliga målsnitt 😉. Men bra initiativ seriöst, LHC behöver alla pengar de kan få in nu för att överleva.
Stople in Jag är på! 20 kronor/mål. Bara lite otur att januari är fattigaste månaden, annars skulle åtminstone jag bidragit med mer. Dock blir det naturligtvis en slant utöver 20/ mål
Jankerules1 Swishar 50:- per mål som Cluben gör och 150:- för varje vinst vid full tid (75:- för övertidsvinst)
BK_Robbi Egentligen borde man ju göra tvärtom. Swisha mer ju sämre det går, då det behövs som bäst då. Men… kanske lite fel signaler 😅
Malkin sorsek Roligt att man inte är ensam. Har provat sittande i soffan, liggande i soffan, halvliggande i fåtöljen och icke-ergonomiskt på puffen men Cluben vägrar vinna. Nu återstår bara skräddarställning på golvet typ.
Anonymous6 Har testat det mesta, ny plats i soffan. Dricka öl till match- ingen öl. Har t om stått upp under perioderna. Ingenting funkar. Såg en match tillsammans med några polare, blev vinst och fortsatte i samma koncept - torsk. Känns som att man testat det mesta. Har även testat att inte kolla någon match.