Gardet Ser inte hur domaren får det till interference? Är ju mer utvisning på Röglespelaren som åker in i Nikkilä strax efteråt..
P22 Rätt skönt att se LHC spela ganska stabilt första period. Ingen stress i försvaret mer tålamod tycker jag . PP det första formationen kunde ha gjort det bättre. Annars tycker jag dom kontrollerar spelet bra ändå. 40 min kvar då!!
Hockeytröjan Anonymous6 har du äldre årgångar i flaskorna så unna dig. Det är du värd. Hehe nää det var taffligt försök till ålder på tjej-skämt. Äger inga fina whiskeyflaskor. Får bli ett par klassiska pilsner!
Gardet [raderad] Tycker definitivt att Costmar borde spela högre upp i hierarkin. Handlar ju såklart om kemin också, men med hans potential ska han inte spela med Jimmy i fjärdekedjan.
Lukkinen Gardet Samtidigt måste han visa något först tycker jag. Gällande honom understryker det ännu en gång hur jäkla stort steget mellan juniorspel och seniorhockey egentligen är. Från de bästa i JVM till att faktiskt vara näst intill helt osynlig samtidigt som han väger enormt lätt i närkamperna. Det är ett svårt steg att ta.
Kjeppkinesen Lukkinen Går att se det så, men Raymond och ett gäng andra dominerar och får helt andra roller med större ansvar i sina klubbar. Man måste ju ge juniorer rätt miljöer att utvecklas i, det klarar man inte längre av i LHC tyvärr.
Lukkinen Kjeppkinesen Samtidigt kanske de har bättre förutsättningar att i ung ålder klara av seniorspel på ett bättre vis? Alla är ju individer och fungerar olika.
Kjeppkinesen Lukkinen Svårt att se att våra juniorer som ligger i toppen av juniorligorna år efter år skulle vara så pass negativt olika att man inte klarar av seniorspel. Tränarens ansvar att se till att man utvecklas rätt och används i rätt miljö.
Lukkinen Anonymous6 “Med gröt i munneeeeeen, tackar vi Gud för Vääääälaaaaaa! Tack för allaaaaa, parkeringsplatseeeeeeeer!”