Anonymous6 Lastar inte Rynnäs för torsken. Tycker att vårt pp samt oförmågan att kriga framför mål gör att vi torskar idag. Vi är för bekväma helt enkelt.
Kjeppkinesen Så som Rögle kände sig i torsdags tror jag LHC kände sig idag. Alla gör en bra match förutom Holös som hade en tuff dag på jobbet, förmodligen hans sämsta match i cluben hittills? Verkligen inte orolig, detta blir top 6.
Kjeppkinesen Ang Melart så hade jag älskat att se honom i LHC. Han är verkligen en karaktär som faller mig i smaken. Han är inte bara en clown, han är hela jävla cirkusen.
Number_10 Tyvärr förlorar vi matchen pga dåligt PP. 5 mot 3 måste innebära snabbare puckförflyttning och direktskott. Nu ska det hela tiden vara Broc som bryter in och avslutar. 55 o 6 har vi som kan avsluta från varierande håll. Även 14 o 17 kan avsluta från vänsterposition precis som Lias Andersson i HV gjorde mot oss. Ändring där tack !! Rynnäs Ok denna gång men skulle spela Lundström nästa vecka i minst 2 av 3 matcher. Vem eller vilka ersätter J20 landslagets Costmar o Ljungman, Föreslår Eurenius i första hand.
Niklas_H Varför gick de inte för ett rekord på Fasth istället?? De har ju inte haft så tajt matchschema på sistone, han kan ju inte vara sliten direkt