Hej QPR! Ja. Jag såg det idag. Så otroligt, otroligt sorgligt. Jag blev så ledsen när jag läste. Jag kommer ihåg Gayyan så väl från när han spelade. Den största spjuvern i laget, sprang på lädret, men vilken lirare.
Han älskade verkligen sin hockey.
Jag var själv med laget under den tiden “Gayyan” var aktiv. Som barn sprang jag runt i båset under deras träningar, jag var med på matcher, var i omklädningsrummet när de tränade och vid match osv osv. Den upplagan av LHC med Per Svensson. Hacke Karlsson, Peter Lindgren, Mats Andersson osv osv är kanske den bästa generationen, för tiden LHC någonsin har haft. Enbart legendarer som alla borde ha deras tröjor hissade i taket. Den generationen ihop med generationen Gunnar Svensson i mål. Peter Bulow, Anders Ivarsson, Leif Bogren, är kanske de största legenderiska generationerna I LHC:s Historia. Vilka underbara hockeyspelare, och vilka underbara lag det var. Tar absolut inte något från dagens LHC. Skillnaden är att de var egna produkter. Varenda gubbe/kille. Kom väl en och annan som skulle plugga osv, men de var i stort sett enbart killar som vuxit upp tillsammans, och spelat tillsammans under hela deras karriärer.