abzor ClubenSwe wroteVad tar det ungefär att gå från resecentrum till Cloetta Center i rask takt? 7 minuter
abzor Kaiko wroteHur många var dom små dvärjar? Vet du vad det är för årsmodell på stereon? Det är den senaste
Jonteman De blir blir väl inte sura på CC om man tar med sig sin digitalkamera och tar lite bilder? Har faktist inte tänkt om nån annan brukar göra det.
Heldragna Jonteman wroteDe blir blir väl inte sura på CC om man tar med sig sin digitalkamera och tar lite bilder? Har faktist inte tänkt om nån annan brukar göra det.Det är inte tillåtet men det är en o annan som gör det ändå!
Rosin Jonteman wroteDe blir blir väl inte sura på CC om man tar med sig sin digitalkamera och tar lite bilder? Har faktist inte tänkt om nån annan brukar göra det. Vet faktiskt inte vad som gäller när det kommer bilder på läktaren, men bilder på isen är inte tillåtet vad jag vet.
Tengil Rosin wrote Vet faktiskt inte vad som gäller när det kommer bilder på läktaren, men bilder på isen är inte tillåtet vad jag vet. Fy fan vad fjantigt. :evil: :twisted:
bobbe Det står klart och tydligt på biljetterna att medtagande av kameror inte är tillåtet utan arrangörens tillstånd (eller nåt liknande), däremot är det ingen som kommer att bry sig om du sitter med din lilla kamera och tar bilder för privat bruk.
Heldragna Kaiko wroteVilken sektion är bortasektion i tälje?E o G är väl de som är närmast bortastå tro jag!
Markus Sektion G är den sittplatssektion som ligger bredvid bortastå som ligger mellan hemmastå och bortsstå. http://www.axasportscenter.com/bilder/AXASportsCenter.pdf
Ahlberg Kan nån länka till den där härliga videon när vi skickar kyclingarna till Karlstad efter att vi vunnit Semin?
potatohead vad heter sittplats sektionen över ståplats?? (Ingen som har några biljetter kvar till lhc-dif 20dec??)
abzor potatohead wrotevad heter sittplats sektionen över ståplats?? (Ingen som har några biljetter kvar till lhc-dif 20dec??) http://www.linkopinghc.com/index.php?menu=3&submenu=9 inte så svårt att kolla LHC:s hemsida?
potatohead abzor wrotepotatohead wrotevad heter sittplats sektionen över ståplats?? (Ingen som har några biljetter kvar till lhc-dif 20dec??) http://www.linkopinghc.com/index.php?menu=3&submenu=9 inte så svårt att kolla LHC:s hemsida? Tänkte inte på det! :?
Jonteman Vad heter låten som jag tror det är Justin Timberlake som är med i som jag hört spelas på matcherna ett antal gånger? Hörde den idag, är inte säker på att det är Justin Timberlake men låter som nåt han skulle kunna ha gjort, nån som har förslag?
MagnuM Är det någon som har tips på ett program som man kan använda för att spela in streaming på via datorn? (som till exempel streamad film från film2home, livestreamad hockey etc.) Programmet får gärna vara enkelt och helst gratis (eller provperiod) // MagnuM
MagnuM 89er wroteOm du använder Sopcast så finns det ju en "record-knapp" i den spelaren 🙂 Jo det har jag koll på men man kan väl inte köra till exempel Canal Plus WebbTV via sopcast? // MagnuM