damphunden 19-3 visar på hur totalt värdelösa vi var i andra. Det är inte Lundström som ska få skiten men fasen första beror på en av många returer och andra är ett skott ur kass vinkel som riktigt bra målvakter i princip aldrig släpper. Men men inför matchen hade jag varit nöjd med 2-2 inför sista. Studsa tillbaka nu!!
Lukkinen Såg inte första men hela andra är horribel. Och självklart ska hittepå-AIK kvittera i slutsekunden. Snacka om att ha marginalerna mot sig hela tiden. Kan vi inte ha LITE jävla tur någon gång?!
HNEZLXRD Lukkinen Nej tyvärr inte, tror inte vi har haft en turvinst sen jag började kolla på LHC sent 90-tal. Vi har i regel alltid studsarna mot oss och får alltid skitmål i röven. Det är såå jävla påfrestande.
Mittzon Någon ny form av lägstanivå man når, och då har det varit flera perioder denna säsong som varit usla. Verkligen totalt genomuselt. Total överkörning. Lundström…Fri sikt, en sekund kvar och genomkass vinkel. Jättetavla.
Lukkinen Varför kan aldrig vi, som exempelvis hittepå-AIK, få fram lika halvkass stjärnor som blir kvar 150 år? Så fort någon av våra egna blir något bättre än usel drar de till en bättre liga omgående bums. Alla andra får behålla en massa spelare som är för kass för bättre ligor men som dominerar här. Marginaler…
Silfverkoping Lukkinen Det är det jag menar med att man inte tar tillvara på talangerna, de drar iväg och harvar i AHL eller ännu sämre liga. Det är ett tecken på att man vill bort från Cluben. Dåligt som fan.
Lukkinen Helt sjukt hur ett lag som dominerat en period bara kan lägga sig och dö resten av matchen. HUR kan det vara sådana kontraster?
Tistismet Måste ju ändå gilla hur vi alla går från given förlust 8-0 innan matchen till att vara sura för att man troligen kommer förlora i slutändan.
Sillen Tistismet känner mest det är svårt förstå hur prestationen kan skifta så oerhört. Från rejält övertag till fullständigt dominerade. Vi är så tillbakapressade långa perioder att när vi råkar få pucken är den enda optionen dumpa ner den i rundeln så man kan byta
Lukkinen Så som andra och tredje sett ut får vi vara brutalt glada om vi lyckas ta en enda poäng idag.
Tistismet Sillen nåt står inte rätt till helt klart. Första såg ju riktigt bra ut. Sen blev man skitnödiga, som vanligt de senaste säsongerna, och gör allt fel.
HNEZLXRD Är det nu vi ska göra det mest orättvisa målet någonsin? Och vinna matchen på det. Snälla, jag tar det anyday.
[raderad] Inte en spelare i vårt lag tror jag vunnit en närkamp sedan första perioden, vad händer? Vi blir helt sönderåkta