Lukkinen Lindroth misslyckas med att slå bort en puck som ligger still på mållinjen. Denna nivå av kompetens alltså…
damphunden Jag vet inte men borde inte den pucken gå att hålla? Var inte många skott vi släppte till under fem minuter bp men likt fan släpper vi in mål.
Lukkinen Leksand är inte bra men de käkar ändå upp oss. Skulle vi visa upp 25% av spelet mot FBK de sista 50 minuterna skulle vi köra över dom totalt. Men vi kan i vanlig ordning inte få ihop det. Spyr på denna oförmåga att göra något rätt!
Jacke Kändes som de hade gett upp hela säsongen redan vid seriestart… Tror inte spelarna köper Berts filosofi för fem öre. Frågan är om det är Bert eller spelarna det är fel på, oavsett måste man ändra nåt.
Tistismet Nu kommer självspäkaren in, men fatta vad coolt att gå igenom serien utan en enda 3 poängare! Då kommer alla minnas LHC.
HNEZLXRD Pratar Bert något på bänken? Ser honom ALDRIG säga ett ord när han har kameran på sig. Står oftast och suger på pennan och ser föruträttad ut.
HNEZLXRD Lundh och Ljungh ser just nu ut som att alla deras idéer är helt slut. Chanspassningar över hela banan.
Mittzon Ingenting i spelet med puck att hämta, skapar noll. Ljungs kedja har en sämre dag och precis som vanligt senaste säsongerna finns det ingen som helst avlastning bakom den riktiga spetsen.
Metallica Lätt att fokusera på våra målvakter, men 1 mål framåt mot ett lag som endast är kvar i SHL för att förra säsongen avbröts i förtid är inget att skryta med direkt. Vilka lag ska vi egentligen lyckas slå ens med det här spelet?
HNEZLXRD Bert håller käften som vanligt. FAN TAGGA IGÅNG GRABBARNA. SKRIK PÅ DEM. Står och ser lite nere ut. Tänker på kvällsmaten som står hemma och kallnar typ. Fan VISA KÄNSLOR.
damphunden Fasen jag trodde verkligen på bra hockey idag. FBK måste gjort århundradets sämsta match som fick oss att se bra ut.
LHCirkus damphunden Jag såg Oskarshamn mot Färjestad för några omgångar sen, Oskarshamn körde också över FBK likt vi gjorde, så den matchen ska vi nog inte hylla allt för mycket.