X-(:)-X-y Kan lägga ett tips för Death sentence,American ganster samt bröderna Coens nya film No Country for Old Men. RIKTIGT bra.
Jonstad Fluebuy wroteKan lägga ett tips för Death sentence,American ganster samt bröderna Coens nya film No Country for Old Men. RIKTIGT bra. Kan bara hålla med att American Gangster håller riktigt hög klass!!
Jonstad Har nu också sett filmen I am Legend! Kan bara hålla med alla andra om att filmen är hur bra som helst. Och Will Smith gör som alltid mycket bra framträdande.
StevieY Uselt slut på "I am legend" tyvärr men rätt coolt att se Will driva runt i ett öde NY. Ikväll blir "Försoning"(INTE jag som valt!) och imorgon "The Hunting party". Vill slå ett slag för "The Kingdom", bra action rulle!
Linkan Aa såg den igår. Väldigt bra för att va en svensk film, är lite seg på sina ställen men helt klart värd att se. Lite konstigt slut dock.
X-(:)-X-y LKPG wroteSåg "I am legend" ikväll, bra film enligt mig. Jag tycker slutet är alldeles för hastigt, känns som det bara slängt in något för att få ett slut. Annars är den riktigt häftigt gjord.
Asplund # 77 Visst Fahrenheit 9/11 är ingen rikltig film men heltklart sevärd hur faan kan idioten Bush få styra USA?
Markus Jag tycker att Michael Moores alla mer kända filmer är värda att se då de är klockrena! Bowling for Columbine Farenheit 9/11 Sicko
StevieY Markus wroteJag tycker att Michael Moores alla mer kända filmer är värda att se då de är klockrena! Bowling for Columbine Farenheit 9/11 Sicko Sicko var ruskigt tänkvärd och man inser att det Svenska sjukvårdssystemet(med försäkringar osv..) faktiskt är rätt bra.
89er Ett hett filmtips just nu är den nya National Treasure 8) Ruskigt bra film från början till slut
Hellraiser Vad tycker folk om Arn? (Har inte kollat tidigare i tråden, sitter i skolan och vill ha ett snabbt svar)
Slutaglida Hellraiser, jag citerar vad den käre "Linkan" här på bdb skrev Aa såg den igår. Väldigt bra för att va en svensk film, är lite seg på sina ställen men helt klart värd att se. Lite konstigt slut dock.
Markus Slutet är väl konstigt av den simpla anledningen att det kommer en uppföljare? Jag har inte sett filmen själv men jag antar att den slutar som den gör av denna anledningen...