Anonymous3 Har aldrig sett på maken så dåligt försvarspel vid 2-0. Det finns inte ens någon kroppskontakt framför mål…
Jocke Men herregud.. Gjorde vi århundradets sämsta byte där eller var det bara Palve som stod får århundradets sämsta hemjobb?
Malkin Skapade vi så här mycket chanser förra säsongen? Från röda och framåt så märks det att vi har mer skicklighet den här säsongen. Men bakåt är man inte bekväm alls, mår illa när de sjunker och sjunker och sjunker och sjunker ner i knät på målvakten.
Joonas84 Jag skyller inget på målen av Lundström, men det viktigt att vi matchar in Rynnäs nu flr vi behöver en toppmålvakt för att kunna vinna matcher.
Joonas84 Bert snackar ju om att sätta ett försvarsspel först och det har man ju verkligen lyckats med…
Lukkinen Hade hjälpt föga om vi hade Hasek i sin prime i kassen så länge försvaret gett sig fan på att vara så här värdelöst. Målvakten får verkligen NOLL hjälp av det här laget. Genant!
Niklas_H Lundström har inte varit kass men inte fan känns det tryggt med honom i kassen. Backparen är ju åt helvete också, men man fortsätter rulla på med samma formationer där…
Anonymous3 En enkel droppass, med två backar i knäet på lundström. Så ser 80% av målen ut emot oss. Kusligt dåligt när man är precis lika många på plan som örebro. Jag fattar inte.
P22 Där var inte bra.. typiskt när man är på väg in i matchen så gör dom 3-1 . Där borde Lundström ha tagit tycker jag. Annars har han ändå varit stabil. Lite galen blir man på laget när dom försöker göra mål men andra gör mål på allt. Det märks när vissa lag flyter på och allt fungerar klockrent direkt av säsongen.
Lukkinen P22 Där borde Lundström ha tagit tycker jag Jasså? Helt fri i slottet mellan tekningscirklarna och inte en försvarare i närheten som kan hjälpa. Drömläge att göra mål ifrån. Har svårt att se att man kan beskylla Lundström för det.
Niklas_H Med facit i hand så hade det räckt med en av Nikkilä/Berglund. Saknas ju en rejäl klippa på backsidan. Om Holös blir skadad, vafan har vi för defensiv då?