Lukkinen Där gjorde Palve precis ALLT för att bli utvisad. Ta mig fan oacceptabelt! Hur många sekunder tar det den här gången?
Lukkinen Helt OTROLIGT att vi envisas köra med en extremt passiv, pytteliten box. VEM fan tycker att den taktiken funkar?!
Morr1 AVGÅ hela tränarduon som inte lyckats få ihop ett spel!!!! Ser ju förfan värre ut än förra säsongen!!!
HlinkaHlavac En fråga, hur följer ni här inne matchen? Ni skriver att Brynäs gjort mål innan det har hänt här på min skärm. 🙂
Lukkinen HlinkaHlavac Chromecast har en riktigt fet fördröjning på sändningen. Jag kör CMore via Apple TV.
[raderad] HlinkaHlavac streamar du från datorn/telefonen så ligger du några sekunder/upp till en minut efter , annars vet jag faktiskt inte 🙂
Jacke Jaha det var den matchen. Finns det nån SHL arena som är så lätt att komma till plocka poäng som Saab Arena? Oskarshamn skulle man ju kunna tro är lättare men tom det reject laget är ju bevisligen betydligt mer hemmastarka. Minns tiden då Linköping var en av de absolut tuffaste bortamatcherna…
Tistismet Jahopp, vi kan börja konstatera att det är same är usual i LHC-land det här året med. Visst blah blah bara 3 matcher in etc etc. Men det känns väldigt repeat på förra året.