Tistismet [raderad] ett par har han ändå fått hittills. 😉 Men, ja han kan inte lastas för alla mål idag direkt och jag tror ju ärligt talat inte att det hade sett bättre ut på tavlan med Monstret i mål heller idag.
Lukkinen Wow! Ett PP som inte var ett under av pur uselhet! Till och med riktigt bra 😮 Synd bara att vi inte lyckades utnyttja det. Och istället låter vi tamburinjäveln göra sin fjärde poäng för kvällen. Godnatt.
Lukkinen Vårt försvarsspel är verkligen helt horribelt denna match! Hur många solklara lägen ska vi släppa till egentligen? IG grande!
Joonas84 Special teams behöver fixad till. Boxplay kommer ju straffa oss hårt mot fler lag. Förstår inte tanken alls där. Bättre att stressa och gå bort sig någongång än att spela 2 min i egenzon med supertrötta spelare
Rob Surt att man inte förvalta det PPt hade kunnat ge lite spänning. Sen kommer Tambellini och dödar matchen med sin pass, Rögle verkar sannerligen gjort rätt som locka till sig honom från Modo.
Joonas84 Så jävla dåligt! Jag vet att det bara match, men med tanke på de pengar man satsat i spelarbudgeten under dessa ovissa tider, så kräver jag mycket mer!
Metallica Har varit inne på detta tidigare, men Rissanen håller inte för en förstaline med Little helt enkelt.. Killen bränner fler lägen och passingar än någon annan. Samtidigt tycker jag att finska kedjan ska vara intakt då den levererar. Little - Ljungh - Lundh vore kanske något?
Lukkinen På pappret har vi en av seriens absolut vassaste backuppsättningar. I praktiken är de ett dåligt skämt som släpper till fler chanser än vad motståndarna ens skapar själva. Gött att Little fick hänga en tidigt.
Jacke Har sagt hela tiden att Rissanen är slöseri med Little, så jäkla slö och uddlös. Han ska spela i en mer defensiv kedja. Han ska åtminstone inte spela i PP. Sen säger folk att de spelade ihop ifjol men då var ju Rissanen för fanken ensam center i laget…
Lukkinen Hopp. Premiären över då. Gör man fyra mål på bortaplan SKA man ha poäng med sig tycker jag. Den här matchen förlorade vi på grund av helt horribelt PP och BP. Kommer bli en lååång säsong om vi inte får ordning på det illa kvickt, om vi inte dör pga kass ekonomi innan jul det vill säga…