1997 kom jag in i matchen. Därefter följt alla hemmamatcher, en jäkla massa bortamatcher, stått upp för Cluben i vårt och torrt. Men jag lovar att inte en jävel här inne vet vem jag är?
Träffade min första kärlek på Clubens stå. Varit med om mycket genom åren (!), invasioner, övertagande av uteställen, Pastejinferno emot oss på stå, bussar som blivit attackerade osv osv. En jävla massa skoj även fast jag varit för kass att ta en plats i gemenskapen fullt ut! En av alla ansikten som finns där, troget varje match , men aldrig mer än så.
Vad jag vill säga? Ja, vem fan vet. Jag vill säga tack Cluben för alla underbara år, nu lever jag i exil 60 mil ifrån LKPG, men ni som VET vad jag snackar om, hör av er när det vankas BITD på riktigt, hemmaplan eller borta spelar ingen roll, ja just det, Corona kanske ska ge med sig först.. men hör av er här på Bullen, så har ni en broder redo! Ahlberg är väl en i gänget och vet vem jag är och kan gå i god!!
Sitter och kollar klipp på Youtube och blir fan tårögd!! Fan vad man saknar gemenskapen på stå och tiden då hockeyn betydde precis ALLT!
// MagnuM