Rob Kallzon Spontant känner jag bara… det är fan dags va, att få till en modern tappning på våran. Hatten av till LFC iallafall som vågade ta klivet, blir nog bra det där. Känns modernt och fräscht.
VarmkorvMedSenap Kallzon Riktigt snygg. Väldigt positiv. Nu är det bara vår logga som behöver en förändring så är vi i mål!
Lukkinen Trist för LFC. Givetvis kan inte de kontrollera mot alla bildbanker om byrån de lagt ut arbetet på snott en befintlig bild. Riktigt dåligt gjort.
Lukkinen Hoppas inte de hunnit trycka upp en massa grejer med nya loggan nu bara. Den räkningen kan med fördel forwardas till designbyrån i så fall.
Lukkinen Samtidigt; hur jävla blåst kan den där designbyrån vara egentligen? De måste väl rimligtvis ha stenkoll på sådana här regler. Ändå försökte de dra en rövare och det föll rätt jävla platt. Dårar.
Jocke Lukkinen Oerhört blåsta. Med tanke på att till och med en apa idag kan producera proffsig design med hjälp av AI-verktyg.
Swedinho Lukkinen Så går det när man anlitar reklambyråer från Norrköping. Detta gick väl ungefär lika bra som det gick för Frölunda.
Kapten Duck Kolle42 Aldrig slagit dig att det är Scandinavium man försöker avbilda med strecken? 😏 Vilket i mitt tycke är ett genidrag.
Rob Var inne och kollade deras hemsida (editochbjornen.se) för 15 min sen, funkade en minut eller två. Legat nere sedan dess… 🤔
Metallica Swedinho Så går det när man anlitar reklambyråer från Norrköping. Lite så. Anlitar man istället fastighetsskötare från Norrköping så får man muppar som springer runt i Brynäs-mössa i vår arena för att reparera isen på bästa sändningstid. Riktigt pinsamt detta.
Kolle42 Man kan inte lita på nån nu för tiden. Ska Cluben byta i framtiden så är det till original-lejonet, ingenting annat.
Mosvaka Bowmore Fast det där behöver ju inte vara verkliga trykta grejer, rätt lätt att replicera digitalt.