apanjokko wroteSorry, jag glömde att dom har världens gnälligaste/mest överskattade fotbollsspelare också
En av dom har vi, ja. Och det är Ronaldo (som jag själv anser att vi bör sälja). Han är förvisso en av världens bästa spelare. Men är idioten så naiv att han trott att alla Unitedfans glömt hans utspel i somras så är karlfan dum i huvudet.
Ja, han gjorde 42 mål förra säsongen.
Ja, han var framstående i CL-finalen.
Ja, han är den absolut största motorn i Uniteds lag just nu.
Men ingen spelare är större än laget. Oavsett lag, spelare eller sport. För mig har han en mängd saker (utanför planen) att bevisa innan han är förlåten. Givetvis måste han bli bättre på planen också. Och då menar jag att han ska ge fan i att filma och tjuta så fort det går emot honom. Stå upp som en man och jobba för laget!
Historia är allt Man United har? Det var fan det roligaste jag har läst på länge. Visst, det lär kanske inte bli en ligatitel i år. Ligan är jämnare än på länge och vi kan mycket väl se titeln gå till Merseyside i år. Om du har sett Uniteds laguppställning så ser nog till och med du, apanjokko, att vi har x antal unga spelare som kommer att vara med länge framöver. Jag ska inte rabbla alla här, för jag är övertygad om att du vet vilka jag menar.