Jag letade och letade men kunde efter ett tag konstatera att "allmÀnna fotbollstrÄden" aldrig blivit startad igen efter bulletinens uppdatering.

Here we go again!

Skulle vilja inleda hela trÄden med att be Didier Drogba att dra Ät helvete! VÀrre filmare har fan inte skÄdats tror jag och sen lyckas den fan fÄ in 2-2 pÄ övertid ocksÄ! (Barça - Chelsea). Som sagt var: han kan dra Ät helvete!

Allt Àr dock inte mörkt denna tisdagskvÀll! Liverpool tog sig vidare frÄn gruppspelet efter att ha vunnit hemma pÄ Anfield med 3-0 mot Bordeaux! You never walk alone!

• [raderad]

Du har bra smak 🙂

Ush , finns inte ord vad jag hatar Chelsea . Sen att drogba lyckas fÄ in den i den 90:e minuten Àr retligt! NÄgon som vet om Barca har nÄgon chans att gÄ vidare Àn?

Liverpool - Kul att se dom spela tycker jag .

Barça har stor chans att gÄ vidare fortfarande!

1 Chelsea 4 3 1 0 8-3 10
2 W Bremen 4 2 1 1 6-3 7
3 Barcelona 4 1 2 1 8-4 5
4 Lev Sofia 4 0 0 4 1-13 0

NÀsta omgÄng:

Lev Sofia - Barcelona - Barcelona bör utklassa Levski Sofia hÀr!
W Bremen - Chelsea - Chelsea Àr visserligen redan klara, men jag tror ÀndÄ att de vinner!

I vilket fall som helst sÄ har Barcelona i sista matchen Werder Bremen pÄ Nou Camp. Tror inte att de har nÄgot att hÀmta dÀr. Tar Barça bara 3 pinnar borta mot Levski Sofia sÄ finns allt i egna hÀnder för att gÄ vidare!

• [raderad]

Okej , fĂ„r hoppas pĂ„ det bĂ€sta 🙂

Forza Barca :wink:

Markus wrote

Barça har stor chans att gÄ vidare fortfarande!

1 Chelsea 4 3 1 0 8-3 10
2 W Bremen 4 2 1 1 6-3 7
3 Barcelona 4 1 2 1 8-4 5
4 Lev Sofia 4 0 0 4 1-13 0

NÀsta omgÄng:

Lev Sofia - Barcelona - Barcelona bör utklassa Levski Sofia hÀr!
W Bremen - Chelsea - Chelsea Àr visserligen redan klara, men jag tror ÀndÄ att de vinner!

I vilket fall som helst sÄ har Barcelona i sista matchen Werder Bremen pÄ Nou Camp. Tror inte att de har nÄgot att hÀmta dÀr. Tar Barça bara 3 pinnar borta mot Levski Sofia sÄ finns allt i egna hÀnder för att gÄ vidare!

Tror inte man ska underskatta Bremen, de gör en jÀva massa mÄl den sista tiden, men dock i Bundesliga:

1. FSV Mainz 05 - Werder Bremen 1:6
    VfL Bochum - Werder Bremen 0:6

Faktum kvarstÄr dock att sÄ lÀnge som Barça tar 3 poÀng borta mot Levski Sofia sÄ har de ÀndÄ allt i egna hÀnder dÄ de möter Werder Bremen pÄ Nou Camp! Spelar ingen roll om Werder Bremen spöar Chelsea med 5-0. Skiljer ÀndÄ bara 2 poÀng mellan W Bremen och Barcelona dÄ.

Det stÀmmer, vet inte vad jag tÀnkte med dÀr.. Som sagt avgörandet blir nog hemma pÄ Nou Camp. Jag hade gÀrna sett att W Bremen och Barca gÄr vidare och att man slapp Chelsea, finns vÀl en liten chans till det om Bremen spöar Chelsea rejÀlt..

Magnusson wrote

Det stÀmmer, vet inte vad jag tÀnkte med dÀr.. Som sagt avgörandet blir nog hemma pÄ Nou Camp. Jag hade gÀrna sett att W Bremen och Barca gÄr vidare och att man slapp Chelsea, finns vÀl en liten chans till det om Bremen spöar Chelsea rejÀlt..

Det rÀcker vÀl med att de vinner med större siffror Àn de förlorade mot Chelsea med samtidigt som Barca vinner bÄda sina! Det Àr vÀl inbördes möte i första hand?? Eller har jag fel??

Heldragna:

Jag tror du glömmer den dÀr lilla detaljen att Levski Sofia, som i nulÀget har 0 poÀng och -12 i mÄlskillnad, mÄste spöa Chelsea pÄ Stamford Bridge i sÄ fall. Större skrÀllar har vÀl intrÀffat, men jag vÄgar lova att det inte kommer ske.

Markus wrote

Heldragna:

Jag tror du glömmer den dÀr lilla detaljen att Levski Sofia, som i nulÀget har 0 poÀng och -12 i mÄlskillnad, mÄste spöa Chelsea pÄ Stamford Bridge i sÄ fall. Större skrÀllar har vÀl intrÀffat, men jag vÄgar lova att det inte kommer ske.

Hmm , hoppsan Kerstin!!

Underbar kvÀll igÄr, Markus AllbÀck fÄr avgöra för sitt FCK mot Man UTD.
Forza FCK !

• [raderad]

I®m forever blowing bubbles...

6 dagar senare

Hahahahahahahaha (kan fortsÀtta skratta lÀnge, men jag lÄter bli)

Southend storskrÀllde mot Man U

Det blev en planinvasion av glÀdje
nÀr domaren Uriah Rennie blÄste av
ligacupmatchen mellan Southend och
Manchester United pÄ Roots Hall.

Hemmalaget stod för en jÀtteskrÀll
och slog ut regerande mÀstarna med
1-0 efter en mycket snygg frispark av
Freddy Eastwood i första halvlek.

Mot slutet av matchen kÀmpade
Southend, bottenlag i nÀst högsta
serien, heroiskt medan Uniteds
stjÀrnor med Ronaldo och Rooney i
spetsen anföll allt intensivare.

Eastwood Àr pikant nog United-fan!

You never walk alone!

Markus:

Skratta vidare nÀr vi har vunnit ligan sÀger jag bara.. :twisted:

20.40 ViasatSport 1

Birmingham - Liverpool, Ligacupens fjÀrde omgÄng.

Walk on, walk on - with hope in your heart!

Matchen slutade 1-0 till Liverpool. Daniel Agger mÄlskytt.

Underbar avslutning pÄ matchen. Klockan tickar in pÄ övertid och till tonerna av You'll never walk alone frÄn Liverpoolklacken fÄr man höra att Arsenal tagit ledningen borta mot Everton!

• [raderad]

Finns det inte en bÀttre mÄlvakt Àn Hedman för Chelsea ? Dom brukar ju kunna punga ut en hel del pengar, sÄ varför intne göra det nu ocksÄ ?

Fröberg wrote

Finns det inte en bÀttre mÄlvakt Àn Hedman för Chelsea ? Dom brukar ju kunna punga ut en hel del pengar, sÄ varför intne göra det nu ocksÄ ?

NÀr Cech och Cuducini Àr tillbaka sÄ tror jag inte det Àr mödan lönt att punga upp saftiga pund för en, max, tredjemÄlvakt.

DÀrmed inte sagt att jag tycker det Àr vettigt att det Àr Hedman dom verkar vilja ha.