Jag letade och letade men kunde efter ett tag konstatera att "allmänna fotbollstråden" aldrig blivit startad igen efter bulletinens uppdatering.

Here we go again!

Skulle vilja inleda hela tråden med att be Didier Drogba att dra åt helvete! Värre filmare har fan inte skådats tror jag och sen lyckas den fan få in 2-2 på övertid också! (Barça - Chelsea). Som sagt var: han kan dra åt helvete!

Allt är dock inte mörkt denna tisdagskväll! Liverpool tog sig vidare från gruppspelet efter att ha vunnit hemma på Anfield med 3-0 mot Bordeaux! You never walk alone!

• [raderad]

Du har bra smak 🙂

Ush , finns inte ord vad jag hatar Chelsea . Sen att drogba lyckas få in den i den 90:e minuten är retligt! Någon som vet om Barca har någon chans att gå vidare än?

Liverpool - Kul att se dom spela tycker jag .

Barça har stor chans att gå vidare fortfarande!

1 Chelsea 4 3 1 0 8-3 10
2 W Bremen 4 2 1 1 6-3 7
3 Barcelona 4 1 2 1 8-4 5
4 Lev Sofia 4 0 0 4 1-13 0

Nästa omgång:

Lev Sofia - Barcelona - Barcelona bör utklassa Levski Sofia här!
W Bremen - Chelsea - Chelsea är visserligen redan klara, men jag tror ändå att de vinner!

I vilket fall som helst så har Barcelona i sista matchen Werder Bremen på Nou Camp. Tror inte att de har något att hämta där. Tar Barça bara 3 pinnar borta mot Levski Sofia så finns allt i egna händer för att gå vidare!

• [raderad]

Okej , får hoppas på det bästa 🙂

Forza Barca :wink:

Markus wrote

Barça har stor chans att gå vidare fortfarande!

1 Chelsea 4 3 1 0 8-3 10
2 W Bremen 4 2 1 1 6-3 7
3 Barcelona 4 1 2 1 8-4 5
4 Lev Sofia 4 0 0 4 1-13 0

Nästa omgång:

Lev Sofia - Barcelona - Barcelona bör utklassa Levski Sofia här!
W Bremen - Chelsea - Chelsea är visserligen redan klara, men jag tror ändå att de vinner!

I vilket fall som helst så har Barcelona i sista matchen Werder Bremen på Nou Camp. Tror inte att de har något att hämta där. Tar Barça bara 3 pinnar borta mot Levski Sofia så finns allt i egna händer för att gå vidare!

Tror inte man ska underskatta Bremen, de gör en jäva massa mål den sista tiden, men dock i Bundesliga:

1. FSV Mainz 05 - Werder Bremen 1:6
    VfL Bochum - Werder Bremen 0:6

Faktum kvarstår dock att så länge som Barça tar 3 poäng borta mot Levski Sofia så har de ändå allt i egna händer då de möter Werder Bremen på Nou Camp! Spelar ingen roll om Werder Bremen spöar Chelsea med 5-0. Skiljer ändå bara 2 poäng mellan W Bremen och Barcelona då.

Det stämmer, vet inte vad jag tänkte med där.. Som sagt avgörandet blir nog hemma på Nou Camp. Jag hade gärna sett att W Bremen och Barca går vidare och att man slapp Chelsea, finns väl en liten chans till det om Bremen spöar Chelsea rejält..

Magnusson wrote

Det stämmer, vet inte vad jag tänkte med där.. Som sagt avgörandet blir nog hemma på Nou Camp. Jag hade gärna sett att W Bremen och Barca går vidare och att man slapp Chelsea, finns väl en liten chans till det om Bremen spöar Chelsea rejält..

Det räcker väl med att de vinner med större siffror än de förlorade mot Chelsea med samtidigt som Barca vinner båda sina! Det är väl inbördes möte i första hand?? Eller har jag fel??

Heldragna:

Jag tror du glömmer den där lilla detaljen att Levski Sofia, som i nuläget har 0 poäng och -12 i målskillnad, måste spöa Chelsea på Stamford Bridge i så fall. Större skrällar har väl inträffat, men jag vågar lova att det inte kommer ske.

Markus wrote

Heldragna:

Jag tror du glömmer den där lilla detaljen att Levski Sofia, som i nuläget har 0 poäng och -12 i målskillnad, måste spöa Chelsea på Stamford Bridge i så fall. Större skrällar har väl inträffat, men jag vågar lova att det inte kommer ske.

Hmm , hoppsan Kerstin!!

Underbar kväll igår, Markus Allbäck får avgöra för sitt FCK mot Man UTD.
Forza FCK !

• [raderad]

I´m forever blowing bubbles...

6 dagar senare

Hahahahahahahaha (kan fortsätta skratta länge, men jag låter bli)

Southend storskrällde mot Man U

Det blev en planinvasion av glädje
när domaren Uriah Rennie blåste av
ligacupmatchen mellan Southend och
Manchester United på Roots Hall.

Hemmalaget stod för en jätteskräll
och slog ut regerande mästarna med
1-0 efter en mycket snygg frispark av
Freddy Eastwood i första halvlek.

Mot slutet av matchen kämpade
Southend, bottenlag i näst högsta
serien, heroiskt medan Uniteds
stjärnor med Ronaldo och Rooney i
spetsen anföll allt intensivare.

Eastwood är pikant nog United-fan!

You never walk alone!

Markus:

Skratta vidare när vi har vunnit ligan säger jag bara.. :twisted:

20.40 ViasatSport 1

Birmingham - Liverpool, Ligacupens fjärde omgång.

Walk on, walk on - with hope in your heart!

Matchen slutade 1-0 till Liverpool. Daniel Agger målskytt.

Underbar avslutning på matchen. Klockan tickar in på övertid och till tonerna av You'll never walk alone från Liverpoolklacken får man höra att Arsenal tagit ledningen borta mot Everton!

• [raderad]

Finns det inte en bättre målvakt än Hedman för Chelsea ? Dom brukar ju kunna punga ut en hel del pengar, så varför intne göra det nu också ?

Fröberg wrote

Finns det inte en bättre målvakt än Hedman för Chelsea ? Dom brukar ju kunna punga ut en hel del pengar, så varför intne göra det nu också ?

När Cech och Cuducini är tillbaka så tror jag inte det är mödan lönt att punga upp saftiga pund för en, max, tredjemålvakt.

Därmed inte sagt att jag tycker det är vettigt att det är Hedman dom verkar vilja ha.