Hoppas verkligen att WL sätter ihop en fin ramsa när SAIK gästar SAABen i vinter.. alla klackar i landet borde ju gnugga händerna nu.

PuckOut Hoppas verkligen att WL sätter ihop en fin ramsa när SAIK gästar SAABen i vinter

Det finns ett lag i ligan
    som Putin gillar mer
    Det laget är Skellefte!
    Dit vill vi aldrig mer!

“Mer” och “mer” kanske inte är optimalt men det duger 😉

Detta kan bli en riktigt härlig följetong! Antingen låter de honom spela och blir svensk hockeys svarta får. Eller så står de upp för sin värdegrund, bryter kontraktet och har då kastat iväg ett gäng miljoner på absolut ingenting 😃

alfie Detta kan bli en riktigt härlig följetong

Det tror jag med, gissar att det här inte slutar här. Kommer bli jobbigt för dom att ta sig ur det här. Nån syndabock som får gå och en pudel kanske?

NorthLondonForever Nån syndabock som får gå

Ja, kan ju bli så. Deras KD Åsa Andersson säger i en intervju nu att de bara frågat och valt att lita på Kenny och hans agent. Känns som ett ganska svagt och oprofessionellt agerande i en så känslig övergång. Givetvis borde de ha gjort en ordentlig background check.

alfie nu att de bara frågat och valt att lita på Kenny

Lita aldrig på y-barn! Det lärde jag mig redan på 80-talet!

Helt uppenbart att Skank kommer att pudla och bryta med Agostino. Det finns inget mer svenskt än att ge efter för tryck utifrån.

Sportsligt så är det ju en smärre katastrof för Skank. Marknaden verkar vara näst intill dränerad och Skank måste få in spets, gärna två.

Dem (Skellefteå) har inte heller kvar verken Joakim Lindström (karriären avslutad)-och Oscar Möller som tagit en paus pga utmattningssyndrom, vilka har dem kvar som är farliga offensivt?

Edit: Har noll koll på Skellefteås lagbygge förutom Möller och Lindström då.

Lejon-Fantasten

Asså det är inte kattskit hos dem även om de kankse är någon FW kort. De har en jävligt stark centersida iaf med Pär Lindholm, Oscar Lindberg, Jonathan Johnsson…

Och på det en bra backsida och gott ställt även på målvaktssidan.

Gott ändå att det inte är Cluben som gjorde denna fadäs…. Ring Pajen Ring!

Jersi

Ändå var det ordföranden som patetiskt nog bröstar upp sig och skickade en känga mot oss i maj för flera ville ha in Lilja, för att sedan uttala sig om att han “acceptera” en värvning av Agostino.

Annat ljud i skällan nu antar jag i och med dom nya uppgifterna…

Samma stjärna skickade ju förövrigt en rejäl känga till förbundet i slutet av juni. Men men “acceptera värvningen”, pajas!

Anonymous3 Putinkramare, Putinkramare!

(skoterraggare, skoterraggare!)

Istället för “renar” antar jag att det måste bli: “Hem och r***a Putin!”