Stople in Rob Vi som gick och tittade när han spelade, kallade Honom Bambi. Skridskoåkning var i alla fall inte den starkaste sidan. Den kan säkert ha blivit bättre nu såklart.
Jersi Rob Ja, jag tyckte FBK:s egen presentation av honom var rätt rättvisande. Styrkorna är defensivt tack vare storlek men trots det bra puckbehandling och förmåga att hitta förstapassningar (typ).
P22 Oslagbar leende Eddie Larsson då han kom med i tvrutan när LHC fick stryk. Vi låg väl illa till i tabellen också om jag inte minns fel. 🤣
Kjellman P22 Tänker du inte på när Cluben förlorade mot Hv (?) i sista omgången och tappade åttondelen.
Sillen Kjellman kapten Larsson åkte efter förlusten och småpratade med en av domarna och skrattade gott… inte ett av de stoltaste ögonblicken
Nils Sillen kapten Larsson åkte efter förlusten och småpratade med en av domarna och skrattade gott… inte ett av de stoltaste ögonblicken Jag minns att andra spelare hade gråten i sina ögon. Så nog var det en jävla skillnad på uppträdandet efter en smärtsam förlust.
Lukkinen Enligt Expressen har nu även Könjöping, förutom tidigare nämnda Örkle, gett sig in i jakten på Gabriel Carlsson.
jg Lukkinen Vi får hoppas att han käkar mycket budgetutrymme men att den gamla kroppen mest vill vila och rehaba…
P22 Även han är till åren så kan det bli en riktig bra värvning för HV71. Kan bli en flopp också. Kul med en profil rikare i SHL till.
Slottsvakten Tråkigt för Timrå att gå miste om den hemvändarhypen. Men han är ”typ” från trakterna och har relation till Nubben. Låt oss göra honom till en långsam rundningskona 😎