East Riktigt vass värvning av Malmö om det går i lås. Vet att han diskuterades här inför förra säsongen och högst troligt bland de flesta SHL lagen, han valde då att gå från Devils till Schweiz
Pucken Fanten Jag är inte det minsta avundsjuk, jag är trött på alla finska floppar vi hittar ryser bara vid tanken på en finsk spelare 😉
Rob Läste jag rätt för någon dag sedan så var han alltså tänkt att bli deras förstacenter? Inte särskilt stark i tekningar i Schweiz nu senast, 33.33%.
HNEZLXRD https://sportbloggare.com/hockeysilly/joachim-blichfeld-uppges-lamna-vaxjo-overens-med-shl-klubben?fbclid=IwAR19FVyw9p2pkl6-Biha2GQvgwD4PAOEEwQtvZzBveKqepyc_6z-H_0PpKI Satan, Malmö ska man inte räkna med att ha bakom sig nästa säsong…
alfie HNEZLXRD Vi ska nog inte räkna med att ha något lag bakom oss nästa säsong men förstår inte varför Malmö är nåt särskilt? Blichfeld är ju inte direkt avskräckande. De har tappat sin överlägset bästa spelare och kommer ha hög omsättning. Hade snarare varit orolig som Malmösupporter över hur de ska få ihop det.
Målaren HNEZLXRD Just Blichfeld har ju inte direkt imponerat, fått mycket kritik för bristande mentalitet och otränad. Men tror också att Malmö kommer bli betydligt bättre.
Arkiveraren Oskar Stål Lyrenäs går alltså till HV71 då han enligt rykten gjort en “Jämtin”. Taskig moral verkar inte vara något som stoppar HV från att fynda på marknaden.
Lejon-Fantasten East Från Corren: “– Självklart har vi kontakt med Malte Strömwall. Annars hade jag inte gjort mitt jobb. Det är en kille som är duktig på att spela hockey och som har Linköpingsanknytning. Självklart skulle jag och vi vilja se honom spela ishockey i LHC. Men vi är säkerligen inte ensamma om det intresset.”
Lejon-Fantasten East Oh haha, well angående just det, att vi erbjöd honom ett kontrakt, jag undrar om vi gjorde det efter att vi värvat Kreü eller om vi gjorde det innan?
NorthLondonForever Lejon-Fantasten Varför skulle hans eventuella nej och värvningen av Kreu ha ett samband?