stahl alfie Och där var den lättnaden över. Den ”allvetande” Wennerholm vill man inte ha siandes på sin sida.
SIFFET Löwen signar 37 årige Chris Didomenico. Imponerande siffror från Schweiz, spännande och se om han kan fortsätta producera i SHL.
Kjeppkinesen SIFFET Chris Didomenico Drömvärvningen för några år sen. -17 förra säsongen. Står han bara i PP och dominerar nu tro?
Metallica Kjeppkinesen -17 förra säsongen. Står han bara i PP och dominerar nu tro? Kan också betyda att han spelade i ett bottenlag (vilket han enligt tabellen gjorde).
Lukkinen alfie Dels pengen, men jag är ändå skeptisk. När man är 37 år gammal lämnar man inte den där hittepåligan för att ta nästa kliv i sin karriär i SHL. Det i kombination med att hans karaktär kraftigt ifrågasätts får mig att ana en dunderflopp.
Hotspurs Någon som vet varför Björklöven supportrar ofta skriver att dom är ‘The big five’ ? Det sägs ju att många av oss har en skev självbild men vad fan har då inte dom….🤔
Filip Hotspurs det är väl säkert Leifby som skrivit nån krönika baserat på nån hockeymatch han som liten parvel såg Björklöven spela, där i slutet på 80-talet, som ligger till grund för det påståendet.
stahl RoB30 Det finns inget bättre lag att välja om man vill kunna titulera sig kvalhjälte när säsongen är över.
Lukkinen Kanske kommer få äta upp detta men än så länge blir jag inte överdrivet imponerad av Lövens bygge
Kjeppkinesen Lukkinen De fläskar på: Tristen Robins klar för Björklöven Björklöven fortsätter att förstärka truppen inför kommande säsong. Nu står det klart att den kanadensiske forwarden Tristen Robins ansluter till klubben. Närmast kommer han från spel i den tjeckiska högstaligan med Kladno. https://www.eliteprospects.com/player/286940/tristen-robins