alfie Notera att jag var noggrann med att inte lägga någon egen värdering i det. Bara konstaterade hur det har varit fram till nu.
Jo, jag märkte det, bra gjort! Det var inte menat till dig. Det var mer ett konstaterande ut i etern och tillfälle för mig att lätta på den inneboende frustration jag går runt och bär på över hur extremt larvigt hela den där grejen är, framförallt när samma personer som skriker högst har den israeliska och amerikanska flaggan vid sina användarnamn.
alfie Jag vill inte att Cluben ska vara försöksgris och riskera en massa pengar (lex Agostino i Skank), därför är detta av intresse för vad Broc kan och inte kan värva framgent.
Absolut. Vi måste anpassa oss till den rådande moralen. Men jag såg nu att det fanns en viss kritik mot Dahlbeck i sociala medier, men att det verkar stanna där. Skulle vi värva en import som lirat i Ryssland efter deras invasion tror jag det fortfarande skulle bli rabalder. Jakob Lilja är nog också fortfarande för känsligt tror jag.
EDIT: Nu när jag har fått resonera lite djupare tror jag att alla dessa spelare är körda för alltid faktiskt.